|
|
|
|
|
|
אי הקפאת מנוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רוטשילד פתח תקווה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הקפאתי את המנוי לאחר קריעת רצועה בברך בעבר יאמר לזכותם בהצלחה לאחר מכן (די באופן מקביל ) נכנסתי להריון ודיברתי איתם בטלפון נאמר לי שאני צריכה לשלוח להם מייל עם אישור שאני בהריון. שלחתי מייל לאותו מייל ששלחתי פעם קודמת . ולא ענו לי למייל השארתי כ3 הודעות בזמנים שונים במשיבון ולא חזרו אלי . זאת חוצפה שאין כדוגמתה ביחוד בכספים שהם לוקחים
|
כספי |
סוג הנזק : |
לבטל לי את המנוי רטקואקטיבית מיום שליחת המייל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סטודיו סי שירות לקוחות
, תגובה:
|
גיתית מצה מנהלת שירות |
שם ותפקיד: |
אכן הלקוחה לא קיבלה מענה בשל טעות בכתובת מייל.
כבר אתמול נוצר עימה קשר ובקשתה טופלה ומנויה הוקפא. |
תגובה: |
המנוי הוקפא לבקשת הלקוחה |
פתרון: |
|
|
|