פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר הוגנות ללקוחות חוזרים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי טל ואני הייתי מנויה לסטודיו סי כשנה.
מתוך המנוי השנתי, ניצלתי כ7 חודשים (או מעט פחות) מהקורסים המוצעות בסניף. בזמן שכן הייתי מתעמלת בסניף רמת גן, מאוד נהניתי מהשירות, סוגי הכושר השונים ומהמדריכות המקסימות. רק שלצערי, קרו כמה מקרים מצערים שמנעו ממני להגיע בשאר הזמן שאליו הייתי מנויה ובכל זאת שילמתי מחיר מלא.
היום טלפנתי למוקד של סטודיו סי וביקשתי לדעת כמה אני צריכה לשלם עבור חידוש המנוי (עברו כ-3 חודשים מאז נגמר לי המנוי), הם ענו לי שאני אשלם סכום של 255ש"ח (לא כולל דמי רישום) לחודש במנוי לשנה. והוסיפו- שאם הייתי מחדשת תוך חודש מרגע שנגמר לי המנוי, הייתי מקבלת הנחה מהותית מאוד בתשלום החודשי דרך הסניף.
כמובן שהתקשרתי לסניף רמת גן ושאלתי כמה הייתי משלמת אילו הייתי מחדשת תוך חודש את המנוי? ...אחרי 10 דקות שניסו להעביר נושא, ולענות לי על שאלות שלא נשאלו.. ,התעקשתי לשאול שוב ושוב כמה הייתי צריכה לשלם?!?, התשובה הייתה 266ש"ח לחודש במנוי לשנה
- זה מחיר יותר גבוה ממה שהציע לי המוקד (255ש"ח), עבור מנוי רגיל ,כאילו "למצטרפת חדשה".
חזרתי לסניף כיוון שמאוד נהניתי להתעמל שם והצוות נהדר. ואפילו לא ביקשתי לרגע החזר כספי על כל התקופה שבכלל לא יכולתי להתעמל, או הקפאת המנוי. בסך הכל ביקשתי את ההנחה שמגיעה לי כלקוחה חוזרת ופשוט עשו ממני צחוק.
אני מרגישה מאוד נעלבת וחוסר הוגנות.
עלבון סוג הנזק :
אני חושבת שדווקא ממקום של מישהי שמאוד מרוצה מהשירות של סטודיו סי ומ"החוגים" שהם מעבירים, כן מגיעה לי ההנחה (שאגב ביררתי והיא אכן משמעותית). פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גיתית מצה מנהלת שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
המחיר החודשי עבור מנוי ברשת תלוי באורך המנוי ובסוג הלקוחה. לקוחה אשר מחדשת את מנויה זכאית למחיר מוזל וללא דמי- רישום. לקוחה אשר הייתה לקוחה בטווח של עד 4 שנים זכאית להנחה של 50% בדמי הרישום.
גב' מולה התעניינה ברכישת מנוי וכפי המתואר בתלונתה הוצע לה מחיר מוזל למרות שהיא הינה לקוחה חוזרת. כך שלא ברורה לי בקשתה שהרי קיבלה מחיר מוזל. במידה ולגב' מולה ישנן השגות נוספות היא מוזמנת לפנות למוקד הרישום.
תגובה:
גב' מולה התעניינה ברכישת מנוי וכפי המתואר בתלונתה הוצע לה מחיר מוזל למרות שהיא הינה לקוחה חוזרת. כך שלא ברורה לי בקשתה שהרי קיבלה מחיר מוזל. במידה ולגב' מולה ישנן השגות נוספות היא מוזמנת לפנות למוקד הרישום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה