פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברת בעלות מנוי או מכירת מנוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
במרץ השנה נרשמתי לסטודיו סי . בהרשמה שאלתי לגבי ביטול. הסבירו לי שבחודש 9 אני יכולה לבטל ולשלם הפרש של הנחה שלי. בחודש 9 התקשרה עליי נציגה ואמרתי לה שאני רוצה לבטל. כי רציתי להיכנס להריון.היא אמרה שלא יכולה לבטל כי עברו מס. ימים מתאריך. (למה בהתחלה לא אמרו שיש תאריך מסוים? נתתי פרטי אשראי בתאריך אחד וחתמתי על חוזה בתאריך אחר). לא הלכו לקראתי. נציגה אמרה למקור ללקוחה חדשה. (שזה גם קשה לקבל כי איחור היה מס' ימים) אני נכנסתי להריון ומצאתי לקוחה חדשה. התקשרתי ב 29.12.11 לעביר בעלות. עוד פעם אמרו לי לא, כי אפשר לעביר רק בחודש מלא ואני אצטרך לחכות עד 27.01.12. (שזה לא מצאתי רשום בתשובות שלכם באתר). אז אני מראש ידעת שאני לא יכולה ללכת להתאמן כי בהריון, גם לעביר בעלות לא נותנים לי. כשהלכתי להתאמן התרשמות שלי מסטודיו C הייתה מאוד חיובית. ועכשיו כשנתקלתי באי הבנה ואי אנושיות ( כי הרגשה שהכול תלוי רק בתאריכים שיודעים נציגים בלבד), מאוד קשה להישאר עם חוויה פוזיטיבית ולהמליץ למשהו לרשם לפה. הרגשה שרואים בי רק כסף. אני מקווה שתוכלו לעביר בעלות למרות 2-3- ימים איחור.
תודה מראש.
כספי סוג הנזק :
ביטול מנוי עברת מנוי עד 2.01.12 פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גיתית מצה מנהלת שירות שם ותפקיד:
נראה כי פנייתה של גב' מירוצ'ניק איננה רלוונטית שכן כבר אושר לה לבצע העברת בעלות מחודש דצמבר ופעולה זו כבר בוצעה לשביעות רצונה. תגובה:
נראה כי פנייתה של גב' מירוצ'ניק איננה רלוונטית שכן כבר אושר לה לבצע העברת בעלות מחודש דצמבר ופעולה זו כבר בוצעה לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה