פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנויה של סטודיו סי כבר 9 חודשים. במעמד רכישת המנוי שכנעו אותי לרכוש מנוי ל15 חודשים למרות שאמרתי שאני לא רוצה להתחייב לתקופה כל כך ארוכה. נאמר לי שאוכל לבטל את המנוי אחרי 9 חודשים. היום כשהתקשרתי לבטל נאמר לי שבשביל לבטל הייתי צריכה להודיע חודש מראש, זאת אומרת לפני חודש, ולכן לא אוכל לבטל את המנוי. טענה זאת נשמעת לי מוגזמת. מה גם שהתשלום החודשי הזה כבד לי ובמיוחד כשאני לא מנצלת את המנוי כבר חודשים רבים.
כספי סוג הנזק :
ביטול מידי של המנוי פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גיתית מצה מנהלת שירות שם ותפקיד:
בתאריך 14/04/1 גב' טל הוד רכשה מנוי ראשוני למשך 15 חודשים מרשת סטודיו C.
במעמד שיחת המכירה בוצע גילוי נאות והוסברו התנאים והדרכים לסיום המנוי טרם הזמן לו התחייבה. כמו כן נשלח לה פירוט מלא של נהלי הרשת במייל מספר ימים לאחר רכישת המנוי והן נמסר לה בכתב נהלי הרשת ועליהם היא חתומה.

בהתאם לנהלי הרשת ישנה אפשרות לקצר את המנוי לאחר 9 חודשים, ניתן להודיע על כך במשך 8 חודשים ולכל המאוחר עד חודש לפני סיום תשעת החודשים.
בשלב זה גב' טל הוד לא יכולה לבצע קיצור מנוי.

במידה וגב' טל הוד מעוניינת לסיים את מנויה טרם הזמן לו התחייבה באפשרותה לבחור באחת מן האפשרויות הבאות:
1. המרת יתרת המנוי למפגשי דיאטה אישיים
2. העברת יתרת המנוי לקרובת משפחה מדרגה ראשונה
3. העברת בעלות של יתרת המנוי ללקוחה חדשה וקבלת זיכוי כספי יחסי כנגד חיוב הלקוחה החדשה.

לכל אחת מפעולות אלו ישנם נהלים מפורטים אותם ניתן לקבל מצוות הסניף.

בברכה,
גיתית מצה
תגובה:
במידה וגב' טל הוד מעוניינת לסיים את מנויה טרם הזמן לו התחייבה באפשרותה לבחור באחת מן האפשרויות הבאות:
1. המרת יתרת המנוי למפגשי דיאטה אישיים
2. העברת יתרת המנוי לקרובת משפחה מדרגה ראשונה
3. העברת בעלות של יתרת המנוי ללקוחה חדשה וקבלת זיכוי כספי יחסי כנגד חיוב הלקוחה החדשה.

לכל אחת מפעולות אלו ישנם נהלים מפורטים אותם ניתן לקבל מצוות הסניף.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה