פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קשיים במכירת מנוי וסחבת זיכויים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט עשיתי מנוי לסטודיו סי דרך הטלפון. ניצלתי את המנוי במשך חצי שנה, עד שהחלטתי למכור את המנוי. מכירת מנוי בסטודיו אפשרית רק למי שלא התעמלה ב-4 שנים האחרונות או למישהי חדשה לגמרי, וכן אפשרית רק בתחילת כל חודש. עם כל הקשיים מצאתי קונה. בתאריך 1.2.12 העברתי מספר טלפון של קונה פוטנציאלית, שביקשה לקנות את המנוי. בתאריך 2.12.12 היא העבירה לחברה מספר אשראי כדי לקנות את המנוי. את המנוי שלי הפסיקו בסטודיו בתאריך 3.2.12 (יכולתי לבוא עד ה-2.2.12, כשהיה לי שבוע הקפאה שלא יכולתי להעביר לקונה, עוד אחד מהחוקים שלהם), והקונה הייתה אמורה להתחיל קורס בתאריך 8.2.12. הקורס הזה בסופו של דבר בוטל ע"י הסטודיו. בסטודיו אמרו לי שרק לאחר שבועיים שיחייבו אותה יזכו אותי. ז"א שעברו כבר שבועיים ועדיין לא מזכים אותי כיוון שאותה לא חייבו כי הקורס לא התחיל. היום, 14.2, אני מקבלת מהסטודיו טלפון שהקורס של הקונה נדחה ושהם מנסים להשיג אותה ללא הצלחה. אני יצרתי קשר עם הקונה ("להפתעתי" הצלחתי) שאמרה לי שהיא זמינה ולא מבינה מה רוצים ממנה, היא כבר העבירה את מספר האשראי שלה לסטודיו ורק מחכה שיעדכנו אותה על הקורס. ממני הסטודיו דרשו תשלום על פברואר למרות שהפסיקו לי את המנוי בתחילתו, ולאחר כמה טלפונים וצעקות הסכימו באופן "חריג" לטענתם לאפשר לי למכור את כל 9 חודשים (כמו שאמור להיות). הם מבטלים לי את המנוי בתחילת פברואר, מבטלים קורס לבחורה שמכרתי לה את המנוי, נותנים לה קורס רק בסוף פברואר - ואני זו שלטענתם צריכה לשלם על על חודש פברואר - שלא היא ולא אני ניצלנו והם סירבו לצרף את התקופה הזו לסוף המנוי, ועוד אומרים לי שבאופן חריג אישרו לי! זה לפחות הסתדר. הבחורה אמורה להתחיל קורס ב-26.2. אני מכרתי לה את המנוי ב-3.2, עברו שבועיים, ולפי חוק יש 14 יום שהיא יכולה לחזור בה. הזיכוי שלי ייעשה רק שבועיים אחרי שיחייבו אותה, כלומר ב- 11.3, אם הקורס ייפתח בכלל במועד!! בינתיים ממשיכים לחייב אותי, ואת הזיכוי שלי אראה בפועל בבנק ב-10.4, עם הורדת חיוביים של כרטיס האשראי. כלומר- חודשיים וחצי מרגע ביטול המנוי! בינתיים הם סותמים לי את מסגרת האשראי ולא מאפשרים לי לעשות מנוי במכון אחר! כמה זמן אפשר לגרור את זה??? למה בנהלים לגבי מנוי חדש יש אופציה לבטל 14 יום מרגע ההרשמה (ולא החיוב!!) ויש נהלים אחרים אם עברו 14 יום מיום ההרשמה ועד השיעור השני. זה בלתי נסבל!! כל הסחבת הזו, וכל היחס שלהם!!
כספי + עלבון + עוגמת נפש! סוג הנזק :
לזכות אותי במיידי כיוון שעברו 14 יום מהעברת המנוי פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גיתית מצה, מנהלת שירות שם ותפקיד:
פנייתה של גב' מיארה תמוהה בעיני,
הלקוחה פנתה לצוות הסניף עשרות פעמים, במהלך החודשיים האחרונים.
היא מסרה מספר שמות של לקוחות פוטנציאליות שירכשו ממה את המנוי ובכל פעם צוות הסניף פעל בנמרצות על מנת להסדיר את מכירת המנוי.
מספר פעמים זה לא צלח מסיבות שונות שאינן תלויות ברשת אלא בלקוחות הפוטנציאליות.
כמו כן לאורך כל הטיפול צוות הסניף היה בקשר עם גב' מיארה ועדכן אותה באשר להתפתחויות.
באופן חריג ולפנים משורת הדין אושר לגב' מיארה למכור 9 חודשים למרות שנכון למועד בו בוצעה המכירה עמד לזכותה 8 חודשים ליתרת מנויה.
בהתאם לנהלים מבוצע זיכוי כספי 14 יום לאחר המועד בו הלקוחה הקונה משלמת עבור המנוי זאת משום שהלקוחה החדשה יכולה לבטל את המנוי בהתאם לחוק ולנהלי הרשת עד 14 יום או עד לאחר שיעור 2 בקורס הבסיסי ולכן רק לאחר שמכירת המנוי וודאית אנו מבצעים החזר.
יש לציין כי הלקוחה התעמלה לאחרונה ב07/02 והיא תקבל החזר החל מתאריך זה במידה ולא יהיה כל שינוי.
תגובה:
יש לציין כי הלקוחה התעמלה לאחרונה ב07/02 והיא תקבל החזר החל מתאריך זה במידה ולא יהיה כל שינוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה