פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה כתובת:
אם המושבות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בינואר, בעודי תחת השפעה משכחי כאבים לאחר ניתוח. פנו אלי סטודיו סי לביצוע מנוי לשנתיים. לשאלתי האם ניתן לבטלו נאמר לי שכן ללא כל הסתיגות.
מועד תחילת המנוי נקבע ל15 בפברואר. לאחר 13 ימים ב 28 בפברואר פניתי כדי לבטל את המנוי והמנהלת סירבה בתוקף והתכשה לסיכם עימי.
ברצוני לציין שלא השתמשי במנוי אפילו פעם אחת ולא חתמתי על חוזה או תקנון כל שהוא!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול המנוי והחזר כל הכספים הנגנבו. פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גיתית מצה, מנהלת שירות שם ותפקיד:
בתאריך 12/01/12 גב' קרן חידשה את מנויה ברשת סטודיו C.
בהתאם לחוק בוצע גילוי נאות והוסברו לה נהלי הרשת הכוללים את האפשרות לבטל מנוי עד 14 יום מיום ביצוע העסקה. לבקשתה של גב' קרן תחילת המנוי נדחתה לתאריך 15/02/12.
בתאריך 28/02/12 גב' קרן ביקשה לבטל את מנויה, הוסבר כי זה לא אפשרי ונמסרו לה כל האפשרויות לסיום המנוי טרם הזמן לו התחייבה:
1. המרת יתרת המנוי למפגשי דיאטה אישיים
2. העברת יתרת המנוי לקרובת משפחה מדרגה ראשונה
3. מכירת יתרת המנוי ללקוחה חדשה וקבלת החזר כספי יחסי כנגד חיוב הלקוחה החדשה.
4. קיצור המנוי למנוי באורך 18 חודשים וקבלת זיכוי כספי יחסי.

לכל אחת מפעולות אלו ישנם נהלים אותם ניתן לקבל מצוות הסניף.

בברכה,
גיתית מצה
מנהלת שירות לקוחות והדרכה
סטודיו C
תגובה:
1. המרת יתרת המנוי למפגשי דיאטה אישיים
2. העברת יתרת המנוי לקרובת משפחה מדרגה ראשונה
3. מכירת יתרת המנוי ללקוחה חדשה וקבלת החזר כספי יחסי כנגד חיוב הלקוחה החדשה.
4. קיצור המנוי למנוי באורך 18 חודשים וקבלת זיכוי כספי יחסי.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה