פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקפאת מנוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
דרך מגדיאל 4 הוד השרון כתובת:
הוד השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביקשתי להקפיא המנוי עקב כאבים חזקים בגב, לצורך כך נדרשתי להמציא אישור מאורטופד וכך נעשה. יותר מכך, נאמר לי ע"י מיכל מהסניף כי כדי לחזור להתאמן יהיה עלי להמציא שוב אישור מהאורטופד שמאשר כי אני כשירה להתאמן.
לאחר 9 חודשים הכאבים חלפו ואכן עם אישור האורטופד ביקשתי לחזור להתעמל .
כאשר ביקשתי לודא כי אכן מגיעים לי 9 חודשי ההקפאה נאמר לי שהמנוי מסתיים באותו מועד מקורי כאילו לא היתה הקפאה של המנוי, כלומר יולי 2012.
לפי חישוב שלי ושל כל בר דעת המנוי אמור להסתיים 9 חודשים מעבר לתאריך המקורי של תום המנוי כלומר אפריל 2013.
מוזרה לי ההתנהלות הזו, שכן לשם מה היתה הקפאה אם לא כדי לקבל את התקופה המוקפאת בחזרה?!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי של תקופת ההקפאה מאוגוסט 2011 ועד יולי 2012 פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גיתית מצה, מנהלת שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
נראה כי הייתה אי הבנה בנוגע להקפאת המנוי של גב' מימון.
הנושא מטופל ע"י צוות הסניף מול גב' מימון לשביעות רצונה.
תגובה:
שלום רב,
נראה כי הייתה אי הבנה בנוגע להקפאת המנוי של גב' מימון.
הנושא מטופל ע"י צוות הסניף מול גב' מימון לשביעות רצונה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה