פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מוכנים לבטל מנוי על אף בעיה רפואית נושא התלונה:
ג'אורי עידית שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
גבעת שמואל כתובת:
סניף מכבים-פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מנויה בסטודיו מזה כשנה+,מאוד מרוצה ממקצועיות המדריכות ובכלל מאמינה בשיטה של סטודיו סי.לאחרונה בשל מחלת הצליאק שיש לי החלטתי ללכת למספר פגישות אצל דיאטנית במכבי ע"מ שתסדר לי את התזונה.במסגרת זו עברתי גם בדיקות דם מקיפות .לצערי ,התגלה אצלי כולסטרול בדם ברמה גבוהה יחסית לגיל ולמצבי הגופני.בצורה שלא משתמעת לשתי פנים הודיעה לי הדיאטנית שאמנם התוצאות לא טובות אך עדיין במצב הפיך וצעד אחד לפני לקיחת כדורים.מצב הפיך הכוונה שאני צריכה להתחיל מיידית בפעילות אירובית מואצת 3 פעמים בשבוע במשך לפחות 60 דקות בכל פעם ורצוי שלפחות פעמיים זה יהיה הליכה מהירה/ריצה.שלושת החודשים הקרובים הם המבחן שלי לתקן את המצב אחרת מגמת העלייה תמשיך ואצטרך לקחת כדורים.
אגש תכלס ולעניין,בשעות שבהם אני מתעמלת סטודיו סי לא נותן לי פתרון וכן אין הליכונים.צר היה לי לשמוע את העצות הלא רלוונטיות של רננה.למשל לבוא בבקר אע"פ שמעולם לא הגעתי בבקר כי אני עובדת עד 17:00 כל יום,או למשל ללכת ברגל לשיעור בכל פעם,הלוך וחזור+זמן השיעור,מה שמחייב לשריין שעתיים + בכל יציאה,או לא מאפשר לבוא לשיעור אלא רק מהבית ולא ממקום אחר בחוץ או פתרון נוסף זה פעמיים בשבוע להכריח את עצמי להשתתף בקיקבוקסינג אע"פ שהסברתי לה שאני לא מתחברת לאגרסיביות שבשיטה וכדי להתמיד לאורך זמן חשוב לאהוב את סוג הפעילות..בקיצור,הרגשתי שהיא לא ממש מתחברת לבעיה שלי אלא מדקלמת פתרונות מגירה שלא היו רלוונטיים אלי.היא המשיכה להתעקש שביטול המנוי רק אם אביא אישור מרופא שאני לא יכולה יותר להתעמל ואני ממש בוכה לה ואומרת :שמעת מה אמרתי?לא שאני לא יכולה להתעמל אלא חייבת להתעמל ובמרץ.מה לעשות אין לי כסף להמשיך לשלם אצלכם 240 ₪ בחודש+240 ₪ במקום אחר.שאלתי אותה אם נשמע לה הגיוני שאמשיך עכשוו לשלם עוד 18 חדשים ולא אגיע בכלל?היא לא נשמעה מתרגשת ופשוט אמרה שאין לה פתרון. אני חסרת אונים בסיטואציה כשאני עומדת מול אזניים ערלות,שמדקלמות לי מספר סעיף מהתקנון שאני לא עומדת בו,בדיוק כמו עובדת הסתדרות מיומנת.
עצוב מאוד שרשת נשית שחורטת על דיגלה העצמה נשית,בריאות הנשים וכו' כ"כ אטומה לצרכים משתנים של מנויות . אנחנו מנויות במרכזי ספורט כל החיים ב"ה ובמהלך החיים לפעמים המצב הבריאותי משתנה ולאו דווקא שחייבים להפסיק להתעמל אלא שסוג מסויים של התעמלות כבר לא מתאים.כבר הופעתם השבוע במדור הצרכנות של עיתון ממון,ועוד תלונות רבות שיש על הרשת ולא בכדי,כי מדיניות הרשת מאוד קשיחה אטומה ולא נותנת מענה אישי.כל עוד אין בקשות חריגות כולן נחמדות ומחייכות,בקשה חריגה הכי קטנה ומסך הברזל יורד .
האם אין במקום כזה,דמות ניהולית שמתייחסת למקרים חריגים?שמסתכלת על האישה כאדם שצריך לקבל פתרון?האם באמת את חושבת שאשלם עכשוו כ-4000 ₪ (ל-18 חודשי ההתחיבות),בלא שאשתמש בהם?כאילו ממש לקחת ולזרוק לפח.זה נשמע לך הגיוני?
אותה תשובה קיבלתי גם מדינה בשירות הלקוחות,שאין לי מושג מדוע פונקציה זו קיימת אם כולם מדקלמים רק סעיפים מהתקנון,בשירות הלקוחות תמיד נותנים את התשובה שהתקבלה בסניף .
אני פונה אליך בקריאה אחרונה,לבטל לי את המנוי,כדי שאוכל להתעמל את ההתעמלות שנכונה לי כל זאת לפני שאני פונה לגורמים חיצוניים לרשת שיעזרו לי לפתור את בעייתי.את יכולה לראות בכך איום או קריאת הצילו לעזרה! זו החלטה שלך .יש לי בעיה ואני מתכוונת לפתור אותה.בדרך טובה יותר או פחות,זה כבר בידיים שלכם.
אגב,אתמול התקשרה אלי מישהי מהסניף לשאול למה הפסקתי לבוא לשיעורים.ה-FLOOW-UP הזה הוא יפה מאוד אך מוכיח כל מה שכתבתי במכתב זה.רננה עזבה את העניין ,זה לא מעניין אותה יותר הבעיה היא רק שלי בלי שהיא בתמונה או מנסה לעזור או להתעניין איך מתקדם העניין. אפילו אין שום הערה בכרטיס שלי על כל השתלשלות העניינים.מבחינתה תמשיכי לשלם וזה כבר שיקול שלך אם לבוא או לא.
אגב,אין לי בעיה להציג מסמכים רפואיים המגבים את מצבי הבריאותי.לא עשיתי זאת עד היום כי נאמר לי שבמילא זה לא יעזור.

כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גיתית מצה, מנהלת שירות שם ותפקיד:
אנו מודים על פנייתה של הלקוחה דרך האתר.
הנושא בטיפולה של מחלקת שירות לקוחות.
תגובה:
אנו מודים על פנייתה של הלקוחה דרך האתר.
הנושא בטיפולה של מחלקת שירות לקוחות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה