פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ראשון מזרח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/6/12 הצטרפתי לצערי לסטודיו C לתקופה של שנה.
אני לאחר לידת תאומים , לאחר כ- חודשיים וקצת מצאתי את עצמי לא מנצלת את המנוי מכמה סיבות, אפילו מהקורס נעדרתי כמה פעמים.
פניתי לשירות לקוחות בתמימות לביטול המנוי, נאמר לי דבר ראשון שאין אפשרות, יש לי אפשרות למכור או להעביר למישהו מדרגה ראשונה ציינה שיש לי יציאה לאחר 9 חודשים וכו'..התשובה הסטנדרטית שמוסרים לכל אחת ואחת.
בסה"כ אולי ניצלתי מתחילת הרישום כ- 8 מפגשים.
למה לגזול כסף יקר של לקוחות, למה אתם כרשת גדולה עושה לכם פרסומת שלילית, למה לא לאפשר לאנשים לבטל בלי בעיות .
איך ניתן לצאת מהנישואים הקתולים האלה??
אתי
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי לאלתר פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גיתית מצה מנהלת שירות שם ותפקיד:
אנו מודים על פנייתה של הלקוחה דרך האתר.
הנושא בטיפולה של מנהלת הסניף.
תגובה:
אנו מודים על פנייתה של הלקוחה דרך האתר.
הנושא בטיפולה של מנהלת הסניף.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה