|
|
|
|
|
|
הודעת על ביטול מנוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במרץ 2012 רכשתי מנוי לתקופת 18 חודשים ברשת סטודיו סי דרך שרות הלקוחות. בשיחה נאמר לי שאם אני מחליטה שאני לא רוצה להמשיך ולהתעמל אז יש תחנת יציאה אחרי תשעה חודשים. נשמע סבבה לא? אבל זה כנראה רחוק מהמציאות. בתחילת החודש השמיני למנוי התחלתי את הלימודים במכללה עקב עומס מטלות לא יצא לי להתעמל בסטודיו על כן ביקשתי לבטל את המנוי ונענתי באין דבר כזה לבטל מנוי! אם תרצי תמכרי את זה ביד 2! על עוגמת הנפש והיחס המזלזל אני מדברת אני שוקלת לנקוט באמצעים משפטיים אבל אינני יודעת מה אומר החוק בעניינים אלה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הפסקת המנוי מיידית! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סטודיו סי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|