פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לבטל מנוי לאחר 9 חודשים נושא התלונה:
כהן רויטל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
הוד השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כשנרשמתי לסטודיו סי הופעל עליי מכבש לחצים אדיר לעשות מנוי לתקופה ארוכה כאשר אני ביקשתי את תקופת ההתחייבות הקצרה ביותר. לבסוף שכנעה אותי הנציגה לעשות מנוי לשנה כאשר אמרה לי שבכל מקרה בחלוף 9 חודשים אוכל לבטל את המנוי. מאחר וזכרתי שתשעת החודשים מסתיימים בנובמבר - םניתי לסטודיו סי וביקשתי לבטל המנוי. שם נאמר לי להפתעתי כי מאחר והייתי צריכה להודיע על כך חודש מראש ( דהיינו לפני 12 יום בלבד) אין עוד אפשרות לבטל את המנוי וכעת אני כבולה לשלם להם למשך 3 חודשים נוספים.
אין בכוונתי לוותר - אין ספק שמדובר על תנאי מקפח בחוזה אחיד, חוסר תום לב וויתור חד צדדי על זכויותי שנכפה עליי. אין בכוונתי לוותר ואני מתכוונת להגיש נגדם תביעה בהקדם. פונה אליכם כצעד לפני הגשת תביעה
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי לאלתר והפסקת החיובים פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שירות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מודים על הפנייה באמצעות האתר, מחלקת שירות לקוחות תתן מענה ללקוחה תגובה:
אנו מודים על הפנייה באמצעות האתר, מחלקת שירות לקוחות תתן מענה ללקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה