פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה לביטול מנוי נושא התלונה:
אבו אל עדס סעדה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
בלפור 62 כתובת:
בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מנויה לסטודיו סי מחודש מאי 2012 במהלך חופשת לידה השתכנעתי ונרשמתי לסטודיו ושכנעתי את אימי שתרשם איתי כי אין לי כיצד להגיע והיא הייתה מביאה אותי וגם מתעמלת איתי..כשחזרתי לעבודה כבר היה לי מאודדד קשה ולא מצאתי זמן או כוח להגיע לסטודיו בכל זאת הגעתי מדיי פעם,בחודש הרמדאן מחצית מחודש יולי ואוגוסט ביקשתי הקפאה כי בהחלט אי אפשר להתעמל בצום או אחרי הצום שהיה בשעות מאוחרת (20:00)לאחר הרמדאן בכלל לא מצאתי זמן ואמצעים להגיע מצבי הכלכלי הדרדר כי נפתחה שנת לימודים ויש לי תינוק שנאלצתי לשלוח אותו למעון יום כדי שאוכל לפרנס את הבית והיו לנו חובות שהצטברו עוד מהחתונה ומשם מאוגוסט ועד היום אני מפציאה ומתחננץ בפניהם שיבטלו לי את הצנומ ומאז לא הייתי בסטודיו מחודש אוגוסט רק פעם אחת הגעתי וזה היה סיוט באתי ברגל אחרי יום עבודה רק כדי שיראו שאכן אני מנסה כי לא הסתדר לי הגעתי נכנסתי לרבע שעה לשיעור וחזרתי שוב ברגל הליכה של מעלה מחצי שעה נאלצתי להשאיר את הבן אצל שכנה כי בעלי עובד בלילות ובמהלך היום ישן כך שלא יכל לשמור על בני דיברתי איתם וכולם יודעים מה האופציות שנותנים זה לא ייתכןןן שאין אפשרות לבטל מנוי הציעו לי לקצר אך מה אצטרך לשלם עוד כסף על חודשים שגבו ממני עליהם כסף למרות שבכלל לא הלכתי.הצוות שם נפלא אין מה לומר אך עד ביטול המנוי זה היה כמו תקליט.עורכת הדין שלי דיברה איתם וגם זה לא עזר אז לפני שאגיש טביעה משפטית אשמח אם תוכלו לעזור לי למצוא דרך כלשהי לבטל את המנוי! 
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטולי מיידי של המנוי ופיצויי על כל החודשים ששילמתי וכלל לא הייתי שם פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גיתית מצה, מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מודים על הפנייה באמצעות האתר, הפנייה תטופל ע"י מחלקת שירות לקוחות תגובה:
אנו מודים על הפנייה באמצעות האתר, הפנייה תטופל ע"י מחלקת שירות לקוחות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה