פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס בוטה ומעליב< נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אימי ביקרה במלון במהלך חודש נובמבר. בלובי היה כסא עם בורג בולט והג'קט שלה נקרע. פנתה לקבלה והפנו אותה למזכירת המנכל דורית יוגב. הגברת דיברה עימה בגסות ובזלזול. החלטתי לטפל בעצמי בנושא. לקח לה כמעט חודש לחזור אלי טלפונית ופתרה אותי בהסכמה לתשלום זעום על הנזק. כשניסיתי לדבר עם המנכל היא כמובן מידרה אותי.
אני לא אחזור לשם!!!
עלבון סוג הנזק :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה