|
|
|
|
|
|
יחס בוטה ומעליב< |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אימי ביקרה במלון במהלך חודש נובמבר. בלובי היה כסא עם בורג בולט והג'קט שלה נקרע. פנתה לקבלה והפנו אותה למזכירת המנכל דורית יוגב. הגברת דיברה עימה בגסות ובזלזול. החלטתי לטפל בעצמי בנושא. לקח לה כמעט חודש לחזור אלי טלפונית ופתרה אותי בהסכמה לתשלום זעום על הנזק. כשניסיתי לדבר עם המנכל היא כמובן מידרה אותי.
אני לא אחזור לשם!!!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|