פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה לא נעימה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שהינו בחופשה משפחתית במלון. שילמנו מחיר גבוה ולא נהנינו, לפעמים אף סבלנו!

פניתי אל המלון וקיבלתי תשובה בנאלית עם הנחה של 15% בחופשה הבאה...

אני עומד על זכותי לפיצוי. שילמתי ממיטב כספי.

להלן פנייתי ותשובתם:


לכבוד

הרצל מאיר ומשפחתו



שלום רב,



מוצא אני לנכון להודות על הזמן אשר הקדשתם להערותיכם הכנות והאכפתיות.



חוות הדעת של אורחים כמוכם חשובה לנו מאוד.



אנו מקדמים בברכה כל הערה אשר יש בה בכדי להביא לשיפור מתמיד ברמת השירות

הערותיכם יבחנו ויבדקו לעומקם.



עיקרי טענותיכם הועברו לידי מנהל המנהלים הרלוונטיים , ודגש נוסף יינתן על הנקודות שהעלתם .



במלון "רויאל " ים המלח אנו דוגלים בדרך עשיית כל הנדרש על מנת להשביע את רצון אורחינו.



לחופשתכם הבאה במלונינו אשמח להעניק לכם 15% הנחה על חופשה ע"ב חצי פנסיון ,ובנוסף 15% הנחה על טיפולי הספא היוקרתיים הנכללים בהסדר מיוחד זה .

נא ציינו בפני מחלקת ההזמנות בטלפון 6688501- 08 כי מכתב זה בידכם על מנת לממש את ההטבה .



הזמנתי זו הינה על בסיס מקום פנוי, אינה תקפה לחגי ישראל וחודש אוגוסט ותוקפה היינו למשך שנה מהיום.



אשמח לראותכם שנית במלונינו!







העתק מחלקת ההזמנות מלון רויאל

בכבוד רב,

יוסף אביטל

מנכ"ל המלון










Fwd: משוב חופשה 10 באוגוסט 2008
דורית,
משום מה אין שום תגובה. אנא אשרי קבלתמייל זה. תודה.

הרצל מאיר
0545313015

---------- Forwarded message ----------
From: Herzel Meir
Date: 14/09/2008 12:58
Subject: משוב חופשה 10 באוגוסט 2008
To: [email protected]


שלום רונית,
בהמשך לשיחתינו הנני שולח לך את תקציר הדברים שכתבתי בטופס המשוב שנעלם:
אנחנו זוג+3 ילדים 2 מהם מעל גיל 12. התארחנו בשני חדרים חצי פנסיון 3 לילות ובסך הכל אולי לא סבלנו אך גם לא ממש נהנינו. ישבתי ביום האחרון וכתבתי את כל מה שהיה לי לאמר ושאלתי בדלפק הקבלה מהי הדרך הטובה ביותר לתת את טופס המשוב בכדי שיתיחסו אליו והיא ענתה לי שרצוי לתת לה אותו ביד, וכך עשיתי. כתבתי בפנים וגם בחוץ על הדף החיצוני "בבקשה לאשר קבלה" אולם בכל זאת אני מבין שלא קיבלת דבר וחבל! בכל זאת אנסה לשחזר את הדברים שנכתבו:
לאחר שסגרנו עם חברת ארקיע טלפנתי ודיברתי עם מחלקת הזמנות וביקשתי לקבל חדר אחד לפחות מוקדם בבוקר. זאת בגלל שאנחנו באים מהצפון (נהריה) הודענו שנבוא מוקדם (עקב התנועה הרבה ביום ראשון). אמרו לא מבטיחים אבל לא תהיה בעיה. הגענו בערך ב-10בבוקר ואמרו תמתין כשעה, שעה וחצי. המתנו ולאחר כשעתיים אמרו שיש בעיה, החדרים מוכנים אך יש בעיה בקומה 11. קיבלנו את החדרים קצת לפני השעה 15:00 אמנם בזמן אבל אילו ידענו שכך...
בחדרים לא היתה קליטת ערוצי טלויזיה ורק בשעה 18:00 פעלו הערוצים. בדיעבד התברר שכנראה זו היתה הסיבה להמתנה לחדרים, לפחות היו נותנים את החדרים.
רצנו לבריכה ולקח לנו כרבע שעה למצוא היכן מחלקים מגבות לבריכה. בספא. מדוע בקומה אחת מעל לבריכה?
וכשחזרנו נכנסנו למקלחות אך באחד החדרים היה הצינור של הטלפון קרוע לגמרי ולא ניתן היה להתקלח. איכשהו אשתי המסכנה ניסתה לסיים את המקלחת ואז התברר שיש גם שתימה והמים מתחילים לגלוש החוצה מהמקלחון.
בערב הלכנו לאולם רולינג סטון להופעה אך לא ניתן היה לשבת במקום בעקבות ריח מצחין שעלה מן המקום (ולא רק אנחנו חשבנו כך).
למחרת בבוקר הלכנו לארוחת בוקר כאשר קראנו בדף שארוחת הבוקר מוגשת עד השעה 10:30. אנחנו באנו בשעה 10 ומספר דקות ובכניסה כעסו עלינו והודיעו לנו שארוחת הבוקר היא עד השעה 10. אני אמרתי כי בטופס כתוב 10:30 ואז אמרה לי הבחורה בכניסה כך אמר לי הבוס שלי, תשאל אותו. אני שאלתי אחר כך בקבלה ואמרו לי מי אמר לך? 10:30 זו שעת הסגירה.
חדר האוכל לאחר השעה 10 נראה כאילו כבר לא ממלאים שום דבר חדש. אנחנו ביקשנו חביתות, המתנו לבחור שיאייש את העמדה ואז אני אמרתי לו לפי בקשות הילדים חביתה, עין, עוד חביתה ואז התנפל עלי הטבח (שמו אמין) ואמר לי בכעס: תגיד הכל בבת אחת! כשביקשתי ממנו להירגע ולא לצעוק הוא התנפל עלי מול אשתי והילדים וצעק. ואז אני צעקתי, אשתי כעסה, הוא צעק מאוד, נופש...
ביום האחרון בארוחת הבוקר לא היה לחם לצנימים בשעה 10. ביקשנו וביקשנו... לא הביאו.
כשחזרנו לחדר מארוחת הבוקר נדהמנו לגלות מול החדר שלנו בגג המלון גברים מתהלכים עירומים! הבנו לאחר מכן כי הם חולים אבל יש לי ילדים! ילדה בת 9!!! לפחות היו שואלים אותנו, מודיעים לנו! ביקשנו קומה גבוהה לראות נוף ולא כזה. כך היינו בחדר עם וילונות מוגפים רב הזמן.
באנו כמידי שנה לחגוג את יום הנישואין שלנו שחל באוגוסט. לאחר ששאלתי אם יש איזשהי מתנה שלחו לנו לחדר בשעת הבוקר (דקותיים לאחר ששאלתי) בקבוק מים קרים מקופצ'ץ (ממש ממש!) ללא כוסות וצלחת פירות עצובה. לא חייבים - תודה אבל...
בערב הלכנו לבינגו. עמדה מישהי מול קהל של עשרות אנשים ודיברה ברמה מאוד נמוכה. הילדים שלי צחקו וגיחכו, אמרה את אותו המספר כמה פעמים, לא הבחינה בדיבור בין זכר לנקבה ולדוגמא כשהקריאה את מספר 26 שאלה מי יודע מה זה? כשלא ידעו אמרה שזהו בגימטריה אלוהים. מישהו צעק לה "רק ל זה 30" ואז אמרה לו "לא סופרים עשרות". רצוי רמה מסוימת של צוות בידור. ביקרנו ערב לאחר מכן באיזור וראינו הופעות על רמה בבתי מלון אחרים. 26 בגימטריה זה שם השם...
הכרטיסים לחדרים הפסיקו לפעול בזה אחר זה. בקבלה אמרו שזה בגלל שאנחנו שמים אותם קרוב לטלפון סלולרי כי התוכנה שלהם היא כזו... תוכה?????
ביום האחרון גיליתי כי בחדר של הילדים 1122 ראו כל הזמן מטושטש בטלויזיה.
כשנכנסתי עם בני בן מעל 16 לספא אמרה הבחורה בכניסה: לא נראה בן 16... הוא מאוד מאוד נעלב. לא אומרים כזה דבר לנער מתבגר!
הבן שלי נחתך בבריכת ים המלח מפינת המדרגה. לא יודע איך בדיוק ובאותו רגע די זלזלתי בדביו אבל כשהגענו הביתה ראיתי שהיה ממש חתך בכף הרגל וכל זה בבריכת ים המלח!
בבריכה רצוי שיהיה מישהו שידאג קצת לסדר, לסדר שמשיות למי מבקש, לנקות מידי פעם ובכלל למה צריך היה לשים את היוטה בשעות השיא של השחייה? כל הבריכה היתה מלאה חתיכות פלסטיק חדות של האזיקונים.
בסה"כ המול עם המון פוטנציאל. אני חייב לציין שאמין שהכין חביתות צעק על עוד אדם למחרת ואז בא מנהל חדר האוכל ואמר לי שמעתי ממישהו שגם לך היו תלונות לגביו ואני אמרתי לו נכון, אבל אני אכתוב זאת ביום האחרון במשוב...
אני מקווה שהפעם יתייחסו למכתבי. תודה.
בברכה,
הרצל מאיר ומשפחתו
0545313015

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי או שווה ערך לכסף. לא מעוניין בהנחה. פתרון נדרש :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה