פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין תלונה אלא הבעת אכזבה עמוקה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התארחנו במהלך סוף השבוע הנ"ל במלונכם במסגרת עמותת המורים. לאור ביקור באתר שלכם נוצרה אצלנו רמת ציפייה מסויימת מהחופשה שלנו. האכזבה שלנו מקורה במספר נושאים.ראשית לגבי הספא שלכם שהוא ברמה מאד מאד נמוכה ולא ברור לי עבור מה נדרשים לשלם כדי להשתמש בו(נכון שאנו לא שילמנו אך היו חברים שהצטרפו אלינו באופן פרטי שכן שילמו)כמו כן לא ברור לי מדוע צריך לשלם במלון ברמה שלכם עבור חלוקי רחצה ונעלי בית ותמוה יותר מדוע צריכים לשלם בנוסף גם עבור החלפתם.כמו כן קוממה אותי דרישתכם לתת את מספר כרטיס האשראי בדלפק כדי שנוכל לחייב את החדר בכל מה שנרצה.כאן אני חייב לציין שבעשור האחרון מדי שנה אנו מצטרפים למבצעים של עמותת המורים ומעולם לא נדרשנו לעשות זאת למרות שגם בפעמים הקודמות חלוקת החדרים לא נעשתה דרך הדסק.נושא נוסף שלא ברור מדוע ה"קמצנות" באספקת שמפו,סבון,מרככים,וכו' ומדוע צריך להזניק את שרות הלקוחות (אדיבים וזריזים) להשלמות. מעבר לכך המלון ברמת שרות טובה, חדרים יפים מרווחים ונקיים, חדר אוכל ראשי יפה נקי המספק אוכל במגוון וברמה טובה מאד ושרות אדיב. לסיום כפי ששמתם לב ה"תלונות" שלי לא ברמה שיורידו לכם את הדירוג או משהו דומה לזה אך דעו לכם כי ה"שטיקים" האלו פגמו בהנאה שלנו וגרמו לכך שאנו לא נשוב לפקוד את מלונכם וכמובן גם לא נמליץ לאחרים. בברכה רונית אבי לחן
עוגמת נפש סוג הנזק :
תלוי בהנהלת המלון פתרון נדרש :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה