פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו זוג שמאוד אוהב את ים המלח ומרבה להשתמש בשרותי המלונות השונים.
ב 8.2 יצאנו לבית המלון רויאל בים המלח ב 10.2 חזרנו. בבואנו למלון ( הגענו בשעה 17:30 ) קיבלנו חדר מסריח ולא נקי לאחר תלונה מיד שודרגנו וקיבלנו חדר הפונה לים בקומה 10 חדר מספר 1003 . החדר היה גדול ומרווח . הבעיה היתה במזגן למרות נסיונינו הרב לא הצלחנו לקרר את החדר. פנינו לטכנאי וגם הוא ניסה אבל ללא הצלחה. נאלצנו לישון עם חלון פתוח ולשמוע את כל הרעש. בבוקר פנינו לאחראית בשם דנה וביקשנו להחליף חדר דנה פנתה לטכנאי שהסביר לה שהיות והחדר פונה לים והוא גדול אין יכולת לקרר אותו !!!! תשובה מטופשת לכל הדעות ( מה עושים בקיץ?? חדרים שפונים לים לא ניתן לקרר??אז שיודיעו על כך ולא נגיע) ביקשנו את האחראית. דנה מסרה לנו שהיא מגיעה ב 11:00 התאריך 9.2 . בשעה 12:00 כשהחום היה בלתי נסבל פנינו שוב בבקשה לדבר עם האחראית ונענינו שהיא יודעת עלינו והיא תחזור אלינו( בקיצור הפסיקו לנדנד אנחנו נחזור אליכם כשיהיה נוח לנו זה מה שהבנו בין השיטים). עד רגע עזיבתינו לא חזרה אלינו האחראית ואנחנו החלטנו לא לנדנד וסבלנו בשקט. כמו כן החדר התמלא בנמלים קטנות ועוקצות אבל לנוכח הטיפול הגרוע בנושא המזגן הבנו שאין למי לפנות. דנה אמרה לנו בנושא המזגן שכל החדרים אותו דבר ושהיא לא מתכוונת לשדרג אותנו לסוויטה ( בזו הלשון כאילו שביקשנו )וסבלנו בשקט.
עלבון סוג הנזק :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה