פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מאוכזבת ברמות קשות - מלון רויאל אינו מלון 5 כוכבכים דלוקס כהגדרתו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ. שלום רב!
ברצוני לציין כי השם המפוצץ שניתן למלון שלכם , אכן עושה את הרושם המתבקש : "רויאל" - מלכותי ממש... מלון 5 כוכבים + , ברמת 3 כוכבים וגם בחסד.
התארחנו במלון בעלי , אני ושתי בנותינו. שילמנו את מיטב כספנו לשהות בת 3 ימים וכל מה שרציתי היה לברוח.
ריח מעיק של סיגריות ועשן אפף את החדר ואת המצעים , שאפשר היה להקיא.
קיבלנו חדר מול "נוף" של מזבלה , היגענו 4 אבל החדר כולו היה מסודר עבור 2 אנשים... (אולי אני הייתי אמורה לסדר את הספה הדיקטית שהייתה בחדר????) 2 מגבות ל-4 אנשים , כריות שלא היו מביישות אכסניה , האוכל היה בינוני ביותר , קפה שמוגש בתוך קנקני פלסטיק כמו בימי ענתיקה (זה 5 + כוכבים?) ... כשירדתי להתרשם מהספא עם ביתי הקטנה , חטפתי צעקות שאסור להוריד ילדים , אבל רק הגעתי ולא הכרתי את החוקים והעובד שם צועק , אפילו לא הגעתי לדלפק של הספא וכבר עליתי לחדר מרוב עצבים.
בחוץ , כשישבנו בבריכה אחת השמשיות נפלה על אחת האורחות , אז המציל הורה לכל העובדים שהיו שם לסגור את השמשיות , מה זה? בחום של יולי? בים המלח? חבר'ה , נעלבתי מכם וחבל מאוד שזה הרושם שאתם מותירים אצל האורחים שלכם. אני טיפוס מאוד לא מתלונן , אבל רמה כזאת של ביזיון ...
נו באמת...
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם לחופשה מאכזבת ביותר פתרון נדרש :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה