פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר - אי קבלת תמורה מלאה לכספנו. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ד.נ. ים המלח עין בוקק. כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2008 שהינו שלושה ימים בחופשה במלון רויאל ים המלח. בהגיענו למלון התברר לנו שבריכת המלון ריקה ממים ומושבתת לרגל שיפוצים (דבר שלא ידענו מראש). פנינו אל המנהל התורן והלה הבטיח שימצא לנו פתרון במלון סמוך. עקבנו אחר הענין באופן אינטנסיבי אבל עד מועד עזיבתנו את המלון לא הוצע לנו פתרון חילופי כאמור. באנו בדברים (בכתב) עם הנהלת המלון בטענה שאיכות חופשתנו נפגמה וכי חווינו אכזבה מאי הפעלת בריכת המלון או בריכה סמוכה למלון לפי הפנייתם כמובטח. בפנייתנו להנהלת המלון ביקשנו לקבל פיצוי הולם אך הם היו מוכנים שבתמורה נבוא אליהם ל"יום כיף" בלבד!! הודענו להם ש"יום כיף" אינו מהווה פיצוי לחופשה שנפגמה לנו מהותית, מה גם שאין כל הגיון ליסוע את כל המרחק מביתנו לים המלח וחזור רק כדי לטבול בבריכה לכמה שעות. לצערנו הרב כל פניותינו אליהם בכתב 5 פעמים (בדואר רשום) נותרו ללא שום מענה והזילזול הבוטה שלהם להתעלם באופן חצוף מפנייתנו כאורחי המלון מבטאת רק מקצת מחוליי מלון בלתי ראוי זה. נותרנו לפיכך עם עוגמת נפש רבה, תחושת עלבון חריפה וללא שום פיצוי בגין אי קבלת תמורה מלאה לכסף ששילמנו עבור חופשה זו. מצאנו לנכון ליידע בכך את המעוניינים וכל מי שחס על כספו ומעוניין בחופשה נעימה ומוצלחת, טוב יעשה לדעתנו אם יתרחק מהמלון הזה שאולי נראה יפה מבחוץ אך כנראה מסתבר שהינו מכוער מאד מבפנים.

עלבון והפסד כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם!!! פתרון נדרש :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה