פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מחופשה במלון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בראשית מכתבי אציין כי קראתי את חוות הדעת השליליות על המלון בטרם סגרתי ולכן לא רציתי להגיע אליו.
אך נציג המכירות שיכנע ושיבח את המלון בטענה שזה "מלון הבית שלהם" והוא אינו ממליץ לחינם. השתכנעתי ואנני מאשימה אותו כי זה תפקידו למכור.
הגענו 2 זוגות עם תינוק לכל זוג למלון בשעה 12 בצהרים ביום חמישי,היה עומס בקבלה צעקות ומריבות אנשים לא מרוצים-עומס אוגוסט מקובל.
מעליות-ההמתנה למעליות היתה מורטת עצבים כל פעם מחדש.כל המתנה בן דקה וחצי ל-10 דקות.
גם שהגיעה המעלית היתה מלאה באנשים שנדחפו להיכנס ובתוך המעלית מחנק צפיפות וללא אוויר.(אכן מצרך נדיר)
בחדרים אין קומקום חשמלי דבר בסיסי ומינמלי במלון גם של 4 כוכבים.וב-5 כוכבים דלוקס אין???
שירות חדרים ושירות בחדר אוכל העובדים מחמיצי פנים ועונים ללא סבלנות.
חדר אוכל-ביום הראשון שהגענו נכנסנו לארוחת ערב המאוחרת כל החדר אוכל היה מבולגאן ומלוכלך,ביקשנו כסא אוכל לילדים מס' פעמים עד שקיבלנו.
בקשנו מים והמלצר הביא לנו בעצבים את הקנקן ללא כוסות.
שירות חדרים-בשעה 12 בצהרים ביום שישי ביקשנו קומקום חשמלי באופן פרונטלי מסמי המנהל.הוא אמר שגונבים קומקומים לכן אין בחדרים ושהוא "יארגן" לנו קומקום.
כעבור כמה שעות התקשרנו לראות למה לא קיבלנו קומקום ענתה סיגל ואמרה שהיא לא מביאה קומקום אחרי ויכוחים ביקשתי שסמי יחזור אלינו ואכן כך.
סמי אמר שאזלו הקומקומים ויעשה מאמץ נוסף אם לא יישלח טרמוס עם מים חמים.
הגיעה השעה 6 וחצי לא קיבלנו כלום התקשרנו שוב לשירות חדרים בקשנו שסמי יחזור אלינו לפני שנרד לאכול ללא הועיל.
לאחר ארוחת ערב רצינו לשתות קפה לשם כך היינו צריכים מים רותחים וקפה.
למה שאקנה קפה שחור מהמלון שעולה 15 ש"ח לבן אדם שזה דבר אלמנטרי במלון???
בשעה 9 וחצי התקשרתי לשירות חדרים בערב ובקשתי כבר טרמוס(ידעתי שסמי וקומקום כבר לא יהיה)
ענתה בחורה ששאלה אותי למה אני צריכה את הטרמוס ושאלה אם לא קיבלתי טרמוס.
עניתי לה שאני צריכה מים רותחים גם לתינוק וגם לשתות קפה ובקשתי שקית קפה.
היא אמרה שאני יחוייב ב30 ש"ח .
התעצבנתי וביקשתי שיחזור אליי סמי ובמקבילירדנו לדבר עם סמי אישית (שאני מזכירה במעלית זה לוקח המון זמן!)
לאחר כל העצבים קיבלנו את המים המיוחלים ואף שקיות קפה ללא תשלום.
רק שהמים לא היו מספיק רותחים לקפה שחור אז לא שתינו קפה-אכזבה עמוקה יום שישי.
אותו הסיפור עם הקרח(42 מעלות) רשום בספרי המלון ובעלונים"לרשותכם קרח בקומות 15,12,9,6"
באף קומה המכונה לא עבדה בשירות חדרים אמרו לרדת ללובי לקבל קרח. בלובי עומס והם אמרו שעכשיו הם לא נותנים קרח בהחמצת פנים. ושוב בשירות חדרים אמרו שלקבל קרח לחדר כרוך בתשלום.
עם יחס כזה פשוט לא ביקשנו כלום יותר מהמלון גם שהצטרכנו משהו יצאנו לקנות מחוץ למלון.
ישנם עוד הרבה ליקויים ואירועים שקרו אך לא נמשיך לרשום ללא סוף.
אפשר ליצור עימנו קשר בטלפון
שהתלוננו בפני סמי הרי הוא המנהל הוא ענה"שזה אוגוסט אי אפשר לתת שירות לכל הלקוחות".
בתור זוגות שנופשים הרבה במלונות 5 כוכבים ומעלה בחיים לא נתקלנו בשירות מזלזל שכזה.
שנינו הזוגות בעלי חברות, מטרתנו היתה לנפוש ולהביא את עובדינו לחופש כמידי שנה במלונות שונים ברחבי הארץ.
לא רק שלא נביא את עובדינו ולא נחזור יותר למלון זה.
גם נמליץ לכל מכרינו ולאלה שלא לא להתקרב למלון הזה.
אם המלון מכבד את עצמו שיבדוק את הצוות שלו לעומק ושיעריך את רמת המלון כראוי ל4 כוכבים ולא יותר.
מחכים להתייחסות מאוכזבים מאוד שני וברק ,דודו ואירית



עוגמת נפש סוג הנזק :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה