פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניקיון ושרות מחפירים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
החדר נתקבל בשעה 09:00 (הוזמן עבור 3 מבוגרים) עם קבלת החדר נתברר כי החדר אינו נקי הצפה בשירותים שלא הצליחו להשתלט עליה, לא ברור למה מלכתחילה ניתן החדר אם קיימת הצפה בשרותים ומהבוקר עד לאחר השעה 20:00 עד שהוחלף החדר ואף הוא לא היה נקי שערות ארוכות במקלחת ...
צוות המלון ניסו לפצות עם ארוחת צהריים וכשהיגענו לחדר האוכל מתברר כי להד"מ איננו רשומים לארוחת צהריים כלל.
הובטח כי המנכ"ל של המלון יגיע על מנת אם להתנצל ו/או למצוא פתרון לתקלות אולם מאומה לא בוצע
עלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם! פתרון נדרש :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה