|
|
|
|
|
|
ניקיון ושרות מחפירים |
נושא התלונה: |
יום חמישי 03 ספטמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
החדר נתקבל בשעה 09:00 (הוזמן עבור 3 מבוגרים) עם קבלת החדר נתברר כי החדר אינו נקי הצפה בשירותים שלא הצליחו להשתלט עליה, לא ברור למה מלכתחילה ניתן החדר אם קיימת הצפה בשרותים ומהבוקר עד לאחר השעה 20:00 עד שהוחלף החדר ואף הוא לא היה נקי שערות ארוכות במקלחת ...
צוות המלון ניסו לפצות עם ארוחת צהריים וכשהיגענו לחדר האוכל מתברר כי להד"מ איננו רשומים לארוחת צהריים כלל.
הובטח כי המנכ"ל של המלון יגיע על מנת אם להתנצל ו/או למצוא פתרון לתקלות אולם מאומה לא בוצע
|
עלבון |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|