פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע!!! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש 08/09 הזמנתי 2 חדרים בבית המלון כדי לחגוג את יום הולדתי- חדר אחד לי ולבן זוגי וחדר שני לחבר קרוב נכה צה"ל וחברתו מיום חמישי עד ראשון.
כשהסברתי להם שהנני חוגגת יום הולדת הובטח לי בקבלה שנקבל צלחת פירות.
ביום חמישי לאחר הארוחה חברי לחדר קיבל צרבת מהאוכל והתקשרנו לשירות חדרים להזמין בקבוק שתייה אך המגוון היה דל מאוד ולבסוף גם עלה ביוקר ולא ידעו אותנו אפילו שנשלם 80 ש"ח על 2 בקבוקי שתיה.

הנני שומרת שבת ונתקלתי ביחס מזלזל מהלובי במלון כאשר ביקשתי ביום שבת 2 כוסות מים חמים ושקית קטנה של קפה ונדרש ממני לשלם 15 ש"חוזאת לאחר שהתקשרתי ללובי ונאמר לי שזה ללא תשלום!!
ובנוסף ייכלתי לקחת מהחדר אוכל ללא תשלום ווזאת לאחר שבן זוגי וחברו הזמינו קפה שחור ביום חמישי ווהתאכזבו היות והקפה היה קר.
כשפניתי לאחראית הלובי היא אמרה בציניות- "ממה את רוצה שאני אתפרנס?" תשלמי!!!!
לאחר מכן פניתי לאחראית בלובי וסיפרתי לה על המקרה והיא נכנסה בעצבים למשרד ונתנה לי חופן של קפה, תה וסוכר ואמרה- "איזה חוצפנית היא- את לא אמורה לשלם על זה!!!


בנוסף ביום שבת רציתי קרח והובהר לי שיש קרח בקומות מסוימות ומכיוון שמעלית השבת גזלה ממני זמן רב עליתי וירדתי במדרגות ולא היה קרח כלל לא בקומה מעליי ולא מתחתיי!!!

כאשר יצאה השבת נכנסתי לחדר האוכל לבקש כוס ונענע להבדלה והמתנתי חצי שעה ובאותה המתנה יצאו ונכנסו מס' עובדים ולא נענו לבקשתי.
לבסוף נתקלתי באדם מבוגר אשר ענה לבקשתי.

בנוסף עניין מעלית השבת היה דבר שלא יתואר- האפשרות לעלות ולרדת במדרגות הייתה יותר מהירה!!!

בנוסף האוכל במלון עשה צרבת נוראית לי ולחברי וחברי נאלצו לקנות אוכל מבחוץ ואני בגלל היותי שומרת כשרות נאלצתי שוב לאכול בחדר האוכל.

ביום ראשון כאשר באתי לחדר האוכל לארוחת הבוקר ישב שם הבחור שמכין חביתות וכשביקשתי ממנו להכין לי חביתת ירק הסתכל עליי כאילו ביקשתי ממנו בקשה מוזרה ואמר לי : יש לך חביתות רגילות מוכנות- את יכולה לאכול אותם!!! אך לאחר שאמרתי לו שזה לא בסדר עיקם את פרצופו ובא להכין לי ווכל זאת שהיו אולי 5 אנשים סועדים בחדר האוכל כך שאפילו לא היה לחץ כי כל האורחים כבר עזבו במוצאי שבת.

סוף השבוע נגמר לא פירות ולא ירקות- אפילו את מה שהבטיחו לתת לא קיבלנו!!!

בקיצור התאכזבנו נורא מבית המלון והשירות בו!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה