|
|
|
|
|
|
סוף שבוע |
נושא התלונה: |
יום חמישי 15 אוקטובר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הגעתי למלון ביום חמישי החדר שקיבלתי כל כיסוי המיטה היה מלא כתמי דם , התקשרתי לקבלה אמרו לי שאין חדר אחר כל המלון בתפוסה מלאה . יש חדר אחד שנמצא במדרגות ופונה להרים . בזיון של חדר , האוכל זוועה במלון . לא היו מגבות בבריכה . אחרי שצעקתי הפנו אותי למנהל התורן הוא הבטיח שתחזור אלי יהודית העוזרת של המנכל , עד עכשיו אף אחד לא חזר אלי כבר יום ראשון והשעה 21.00 בערב
שילמתי 3000 ש"ח על מלון 5 כוכבים וקיבלתי מלון בלי כוכב אחד .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מעונינת לקבל זיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|