|
|
|
|
|
|
אירוח מעליב במלון מפואר |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הגעתי לסופשבוע במלון, החדרים מלוכלכים. לדעתי מנקים שם רק את המקלחות. לא נענו לבקשתי להחליף חדר או מזרון לזוגי- הסידור של שני מזרונים יחידים במיטה זוגית מעצבנת ולא נוחה ועוד יותר מכך התגובה קצרת הסבלנות של איש הקבלה, שנפנף אותי בחוסר סבלנות ואדיבות. מכעיס גם לשלם על בריכת המים המינרלים- הרי לשם כך באנו... מה עוד שאנחנו משלמים יותר בסופשבוע. בקבלה לקחו פרטי אשראי ובסוף הארוחה כשבקשנו לשתות, נאמר לי שהאשראי לא מסודר ובזה תם השירות. איפה חמישה כוכבים ואיפה דה לוקס. .. לכל תלונותיי לא נמצא מאזין ונטען שהמנהל לא נמצא במלון
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|