פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ומבזה לנכה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת מאי הוזמנה חופשה במלון דרך חברת איסתא. במהלך ביצוע ההזמנה הובהר כי אחד מהאורחים בחדר הזוגי הינה נכה על כיסא. איסתא העבירה את ההזמנה כראוי למלון. בהגיענו בתאריך 23.5 למלון ניתן לנו החדר ובו אמבטיה רגילה לכל דבר שלא מותאמת לנכים. ירדנו לקבלה ושם אכן אישרו שקימת הזמנה לנכה אבל זהו החדר לנכים שלהם. זאת ועוד, ברוב חוצפתו פקיד הקבלה אמר שנכה יכול להשתמש באמבט אם ישב באמצע חדר האמבט ושישתמש בידית המים הנשלפת מהאמבטיה. בושה!!! ביקשנו לדבר עם המנהל התורן בשם יואב והוא אישר שאכן יש חדרי נכים אבל הם תפוסים!!! כלומר החדר שניתן לנו אינו חדר נכה אלא חדר רגיל. בסופו של דבר לאחר כשעתיים נאלצנו לחזור הביתה את כל הדרך הארוכה וזאת תוך עיפות ועגמת נפש רבה. לא צריך לציין את הקושי הפיזי לנכה לנסוע דרך זאת הלוך חזור ללא מנוחה, ובל נשכח את תחושת ההשפלה שחשנו. יש לציין שלמחרת כששוחחנו עם איסתא הם גילו אמפטיה רבה ויפעלו לביטול החיוב. הם עשו עבודתם נאמנה, אך מה אפשר לעשות מול יחס מבזה ומשפיל כזה מבית המלון? בושה וחרפה שאין כדוגמתא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי ומכתב התנצלות. פתרון נדרש :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה