פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות פקידה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
סופ"ש שבתאריך 9.7.10-10.7.10 נפשנו במלונכם. כאשר ביקשנו מפקידת הקבלה העונה בשם חנה מפתח שבת, התבקשנו להשאיר פיקדון ע"ס 200 ש"ח. השארנו פרטי כרטיס האשראי. בצאתנו מהמלון החזרנו את המפתח נמסר ע"י הפקיד כי חוייבנו בטעות בסכום ע"י חנה וכי זיכו אותנו במקום וכן ציינו זאת בדף החשבונית. מס' ימים לאחר הנופש נמסר לנו ע"י חברת האשראי כי חוייבנו בסכום הנ"ל וכי אינם רואים זיכוי עתידי. יצרתי קשר עם מוטי מנהל המלון וכי נמסר לי כי העיניין יטופל. עד היום (16.11.10) אני בסחבת ואני שומעת את אותה התשובה, זה בטיפול. אני מוצאת את עצמי פעם בשבוע בטרטרת בטלפון בין מנהל המלון למנהלת החשבונות. מפנים אותי מאחד לשני. זה לא ייתכן כי הטעות הזו לא נפטרה עד היום.
אני מעוניינת בחזר מיידי ובפיצויי לאור הטלפונים שהוצאו זה ארבעה חודשים.
כספי סוג הנזק :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה