פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה ללא מנוחה - בשל מיטת זעירה האמורה להכיל שני ילדים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בראש השנה האחרון שהינו במלון רויאל ים המלח בחדר "משפחתי" שיועד ל 2 מבוגרים + 2 ילדים
עוד באותו לילה התברר שהמיטה המיועדת לשני הילדים – הינה סוג של מיטה וחצי ברוחב !
ייתכן שהמיטה מתאימה לשני ילדים קטנים בגודלם – אך בוודאי לא לשני ילדים גבוהים וממוצעים במידותיהם בני תשע ועשר.
בשיחה עם הלובי במלון לא נמצא פתרון – ולא היתה ברירה אלא לנקוט בפתרון דוחק שהיתה נוקטת אכסניית דרכים בשולי עיירה => ילד אחד פשוט נאלץ לישון במיטתינו במשך 3 ימים, כך שמנוחה לא היתה מנת חלקינו בנופש זה.

במכתב התגובה לתלונתי ממשיכה ההנהלה להפגין אדישות וחוסר שרותיות - ומציעה לי להוציא שוב סכומי ענק תוך הצעה לאחוזי הנחה עלובים.
ואני אומרת -אם חופשה שלמה נחרבת בשל חוסר תשומת לב, חוסר מחשבה וחוסר אוריינטציה שירותית, שהרי מכתב התגובה לצערי מייצג בדיוק את אותם ליקויים

המחשבה ש"הנחת וועדי עובדים" תצליח לשנות חווית לקוח גרועה - הנחה זו מוטעית מיסודה ורק מחזקת את ההתרשמות שמשהו לקוי באופן בו מנוהלים הדברים.
לצערי דרוש קצת יותר מזה.
בעידן בו התחרות רבה ותורמת לתחרות ולהתייעלות של העוסקים במלאכה - צר לי לראות הנהלה שפשוט מדשדשים מאחור.

לילות בלי שינה בחופשה סוג הנזק :
פיצוי נאות - שיפור חווית לקוח זוועתית פתרון נדרש :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה