פרטי התלונה

תלונות טיצ'ר סופט מחשבים בע"מ

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביצוע עסקה נושא התלונה:
הירשהורן בוריס שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏04 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' חי טייב בני ברק 51223 כתובת:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי דרך אתר P1000 מחשב אישי בסכום של 1435 ש"ח לאחר כחצי שעה ביקשתי לבטל את העיסקה והופנתי לספק (טיצ'ר סופט) הספק הודיע לי שלא מעניין אותו והוא מחייב אותי בסך 100 ש"ח על אף שהסכום פחות מי 5% .
למחרת קיבלתי חשבונית ע"ס 100 ש"ח.ביקשתי לשלוח אלי את המוצר, בכל זאת.אבל לא נענתי.
פניתי לאתר P1000 אבל הם התנערו מהעיניין, פניתי לחברת ישראכרט לבטל את העסקה אבל הם קיבלו את טענת הספק.טלפון של הספק 03-5785801
כספי סוג הנזק :
החזר 100 ש"ח או לחילופין משלוח המחשב. פתרון נדרש :

טיצ'ר סופט מחשבים בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
רוני - מנכ"ל שם ותפקיד:
הלקוח הנ"ל רכש מוצר ואכן ביקש לבטל את העסקה אך לא אחרי חצי שעה
כי זה לא מדוייק
על הלקוח להבין שכנגד ההזמנה מוזמנת סחורה כנגד יש תפעול ואדמיניסטרציה שלמה סביב ההזמנה זמן טכנאי שינוי ועליות שהם לפעמים הרבה יותר מ100 ש"ח
ללקוח הנ"ל כבר יצא שובר משלוח ואף שולם עבורו

ולראיה אף הלקוח מאשר שחברת האשראי מצדיקה את המקרה וחייבה הלקוח כדין לתשלום כולל חברת P1000 והכל בהתאם לתקנון
אין לנו בעיה לספק את המחשב ללקוח ואף לתת לו פיצוי ע"ס 100 בעלות המחשב "החדש " אך הלקחוח מעוניין(לדבריו) לקלוט את המוצר ולהשתמש בחוק ההחזר כספי מלא של אפשרות החזרה של 14 יום כך שזוהי התכחמות שלמה

תגובה:
א. שיקח את המוצר וישלם 1335 ש"ח במקום 1435 ש"ח + דמי שליחה
ויתחייב בכתב שהוא לא יחזיר את המוצר ולא יהיו לו כל טענה או תביעה כנגדנו
ב. אם לא מעוניין הלקוח לקבל המוצר אז שיכח מכל הסיפור וזה .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה