פרטי התלונה

תלונות שניידר לילדים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בתור ואי ביטול עיסקה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי לביה"ח שניידר במועד שנקבע. שילמתי באמצעות כרטיס אשראי תחילה ואז עליתי אל חדר ההמתנה. כעבור חצי שעה ממועד התור ביררתי עם הפקידה את מצב התור. הבנתי שאכנס אל הרופא באיחור של לפחות שעה. הפגישה הזו היתה צריכה להיות הראשונה מסדרת פגישות. לכן העדפתי להפסיק את השירות עוד לפני הפגישה הראשונה. הפקידה הסכימה ורשמה לקופאי לבטל את העסקה. הקופאי לא הצליח לבטל ולכן הבטיח שהתקשרו. אכן הקופאית הראשית התקשרה למחרת ואמרה ששלחה פקס לחברת האשראי. שמונה ימים אחרי, העסקה לא בוטלה והקופאית הראשית לא עונה לטלפונים.

שניידר לילדים שירות לקוחות

, תגובה:
רונית ספיבק-ממונת פניו שם ותפקיד:
משרדינו ידאג ליצור קשר טלפוני עם הפונה. תגובה:
אשוחח עם הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה