פרטי התלונה

תלונות לחמן

תלונות עוד במכללות

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חוזה לימודים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז עזריאלי 3 כתובת:
קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה14.9.06 חתמתי על חוזה מול חברת לחמן לאחר בירור קצר לגבי בגרות 5 י'ח באנגלית . לפני החתמיה שאלתי את הנציגה בסניף האם תלמיד ממוצע ביותר באנגלית יוכל לעמוד בדרישות של קורס ברמה כזו והאם סכוי ההצלחה שלי גבוהים או שעדיף לי לחכות למועד אחר ובנתיים לשפר את רמתי . כמובן שעל מנת לבצע את העסקה הנציגה אמרה לי שאין אם זה שום בעיה ושאני יתאקלם במהרה וסיכוי ההצלחה שלי גבוהיים ושהיו מקרים של הצלחה כבר בנושא... לאחר מספר 4 ימים ממועד החתימה החל הקורס והגעתי לשיעור הראשון לאחר חצי שעה של הסבר של המורה על מהלך הקורס התברר לי את התרמית שנפלתי אליה ! המורה הסבירה שמי שלא ברמה טובה באנגלית לא שווה לו לגשת ל5 מכייון שלא יצליח ועדיף לו ללכת ל4 אומנם יש לו את האפשרות לבחור אך היא לא ממליצה. ובנוסף הבנתי מהכיתה והמורה שמספר רב של תלמידים שהתלבטו בנושא כמוני ניתנה להם אפשרות לעשות מבחן דמה שמשקף את רמתם ואז מציעים להם לכמה י'ח לימוד ללכת דבר שלי לא הוצא כלל. הישר עם זה ניגשתי לפקידה שכולי זועם והבעתי את מחאתי בעניין, הפקידה לא ידעה מה לענות לי ואמרה שזה לא מדוייק ושבגלל שנרשמתי רק מספר ימים לפני המועד אז לא נתנו לי את האפשרות לבחינה אני טענתי ועדיין טוען שזו רמאות לשמה ושאין להם כול רשות לעשות הפליות בין התלמידים ולחלק לתת אפשרות למבחן ולחלק לא ! ובנוסף להגיד לי שאני יעבור את המבחן ושיש הרבה אנשים שעברו וכמובן כול זה היה מכוסה במילים יפות אך ורק בשביל שיהיה עוד תלמיד לקורס.כתבתי מכתב בנושא להנהלה המרכזית עם טענתי ולאחר מספר ימים דיבר איתי נציג בכיר הסברתי לו את עמדתי בעניין והוא אמר לי שהוא יעיבר את זה הלאה . מאותו יום לא שמעתי מהם בנושא ואני מרגיש תחושה של התחמקות מהעניין. לאחר בירור התברר לי שחתמתי בפזיזות על חוזה שלהם שאין החזרים של הכסף לאחר תחילת הקורס. אך אני חושב שלזכותי מספר נקודות חשובות
1. נחכתי בסך הכול חצי שעה של הסבר כללי על הקורס וישר לאחר מכן יצאתי.
2.לא ביצעו לי את הבחינה המדוברת.
3 .נאמר לי שאין שום בעיה לגשת ל5 י'ח למרות שהמורה אמרה בפרוש שאין לי טעם לגשת ל5י'ח כי הסיכוים קלושים שתלמיד ממוצע יעבור את הבחינה עם ציון סביר.
4.ובנוסף עפי ידעתי הכללית יש חוק להגנת הצרכן שכול לקוח זכאי ל14 ימי עסקים לבטל עסקה ובמקרה שלי היה רק 4 ימים.
אני מרגיש מרומה ואני דורש את כספי בחזרה. זהו כסף שאני צריך ללימודים איני במצב עמיד ואיני נתמך ע"י הוריי ואני מבקש בכול לשון של בקשה את עזרכתם בעניין אולי ברגע שלחמן יראו התערבות ,יתייחסו אלי בצורה שונה .
בתודה מראש רועי
כספי סוג הנזק :
החזר כספי. פתרון נדרש :

לחמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה