פרטי התלונה

תלונות לחמן

תלונות עוד במכללות

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול קורס ב-לחמן נושא התלונה:
גרובר קרן שם/כינוי:
‏יום שישי ‏29 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז עזריאלי 3, קומה 29, תל-אביב כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך: 29/12/06 - אמא שלי, אודט גרובר, רשמה את אחותי, אורטל גרובר, לקורס פסיכומטרי בביה"ס – לחמן. העסקה נעשתה טלפונית, לא נחתם חוזה בין אמא שלי ל-לחמן. (- שים לב, מצ"ב חוזה הרשמה עליו אין חתימה).
אורטל הגיעה לשיעור הראשון, בו היא לא קיבלה חומרי לימוד, ועוד באותו שבוע התבשרה שהיא התקבלה לאוניברסיטה והחליטה לבטל את הקורס.

אמא שלי שוב התקשרה וביטלה את הקורס עוד באותו שבוע, לחמן קיבלו את הביטול אבל סרבו להחזיר את הכסף. מאז אמא שלי טורטרה מנציג שירות לקוחות אחד לשני עד שהגיעה לאחרונה למנהל שרות הלקוחות :
אורן בן-ישי.

אורן העביר בתאריך: 10/07/07 - בדואר ל-אמא שלי שובר לקורס חדש ע"ס כל סכום הקורס, ונאמר ל-אמא שלי שהיא יכולה למכור לכל המרבה במחיר. (- שים לב, מצ"ב ה"זיכוי").
בשלב זה, אמא שלי פנתה אליי וביקשה ממני לטפל בנושא.

אני ניסיתי לדבר עם חברי ההנהלה ב-לחמן בין התאריכים - 22 ל- 31 ליולי 2007, דיברתי עם אורן ממנו התבשרתי שמכיוון שאחותי "השתמשה" במוצר אין היא זכאית לכסף בחזרה.
ביקשתי לדבר עם המנהל של אורן, תמיר פלד – מנהל התפעול, נאמר לי שהוא לא זמין, השארתי לו הודעות – אליהן הוא לא חזר.
דיברתי עם סימה – מזכירת המטה, שהבטיחה להעביר את ההודעות שלי ל-תמיר ועוד אם אתקשר בין 17:30 ל- 18:00 היא תקשר בינינו. כשהתקשרתי היא כבר לא הייתה במשרד וגם לא תמיר.
דיברתי עם הנהלת החשבונות במשרד שגם הם ניסו לקשר בינינו ונאמר לי שעלי לדבר עם הסמנכ"ל – עדי, גם הוא לא ענה לי ולא חזר להודעות שלי.
נאמר לי גם ש-אורן ו-סימה העבירו את כל השתלשלות העניינים ל- תמיר פלד ושוב תמיר לא חזר אליי.

נכון לעכשיו, אני מנסה ללא הצלחה להשיג את חברי הנהלת "לחמן" והם מסרבים לחזור אליי.

אני חייבת לציין שקיבלנו לאחר הביטול את מסמכי ההצטרפות עליהם לא חתמנו ולא היינו מודעים להסכם ועל מה נקבל או לא נקבל בעת ביטול הקורס
בנוסף לכך לא קיבלנו ספרים מ-לחמן.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

לחמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה