פרטי התלונה

תלונות לחמן

תלונות עוד במכללות

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה בוטה של נציגת שירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לחמן שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני למדתי בלחמן ירושלים ולאחר יחס מזלזל מצידם החלטתי לבטל את ההרשמה ולעשות רק קורס חוזר במתמטיקה בסניף ת"א לאחר שיחות מרובות עם אודליה מסניף י-ם שהבטיחה לי כי הכל יסודר והיא תחזיר לי את הצקים אני מגלה כי ירד לי צק נוסף בתאריך 12/02/2008 פניתי לשירות הלקוחות והסברתי להם את מצבי ונציגת השירות התיחסה אלי בצורה מאוד מזלזלת ואף ניתקה לי את הטלפון בפרצוף אני עוד יוסיף כי אודליה לא החזירה לי את הצקים ואף פעם לא טורחים לענות בסניף י-ם.
אני כן רוצה להעמיד דברים על מקומם אני מודה כי דיברתי בטונים גבוהים עם נציגת השירות אך אין זה אומר שהיא צריכה לנתק לי
לאחר מכן דיברתי עם נציגה אחרת שהתיחסה בצורה מאוד סובלנית איתי אך חשוב להזכיר כי עד עכשיו לא חזרו אלי עם תשובה למרות שהבטיחו אני מקווה שהפעם יתיחסו אלי תודה מיכל

לחמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה