פרטי התלונה

תלונות לחמן

תלונות עוד במכללות

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול קורסים נושא התלונה:
בן שושן אוראל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏14 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:


הנדון:ביטול הרשמה לקורסים

בתאריך 02/10/12 הגעתי לסניף לחמן אשר בב"ש למטרת בירור ויעוץ לימודי דיברתי עם המנהלת "נטלי גנון" שקיבלה אותי בסבר פנים יפות וכיוונה אותי לתעודת בגרות מלאה הודעתי למנהלת שאין באפשרותי לשלם סכום כזה של כ25.000 אלף ש"ח גם לא בתשלומים והיא הציעה לי להיעזר בהורים כאשר היא דיברה איתם הם ענו לה שהם צריכים לבדוק את הנושא אם יש להם אישור מהבנק המנהלת לחצה עלי שאני צריך להחליט כיוון שהסמסטר התחיל כבר ואמרה לי שאני ישלם דמי רישום/ביטול ע"ס 1100 ש"ח וזה יתן שבועיים להוריים שלי לבדוק אם יש אישור בתאריך 15/10/12 הודעתי למנהלת שההורים שלי בדקו ואין להם יכולת לעזור לי כרגע ולכן אני לא יכול להמשיך ובגלל זה אמרתי לה שתוציא אותי מההרשמה לקורס שיחול בתאריך 16/10/12 ומהקורס שכבר התחיל בתנ"ך נקודה חשובה היא שהיא הכניסה אותי באמצע הקורס בתנ"ך וגם אחרי שנכנסתי היא המשיכה לקבל תלמידים חדשים כנ"ל לגבי הקורס שהיה אמור להתחיל ב16/10/12 קורס אזרחות ככה שאי אפשר לטעון שתפסתי מקום כמו כן לא ניתנה לי ההאפשרות לבטל את הקורסים לפי החוזה בגלל שהיא הכניסה אותי באמצע המנהלת טענה שאם עכשיו אני רוצה לבטל אני יצטרך לשלם את העלות המלאה של שני הקורסים למרות שבאחד נכחתי 2 שיעורים בלבד והשני ביטלתי טרם התחיל. העלות המלאה של שני הקורסים כולל דמי ביטול של 1100 ש"ח יוצא 9620 ש"ח וטענה שאם אני לא ישלם היא תעביר את זה לרואה חשבון ומשם להוצאה לפועל יש לציין שאת המידניות ביטול הזאת היא לא הסבירה לי. התיעצתי עם עו"ד אשר אמר לי שלפי "חוקי זכויות הצרכן" מכיוון שהודעתי את הביטול בתוך ה14 יום מתחילת העיסקה היא לא רשאית לעשות דבר כזה כמו כן היא לא אמרה לי את מידניות הביטול הזאת בזמן שידעה שהסיכוים לכך גבוהים ולמרות זאת החתימה אותי בטענה שזה נותן לי 14 יום לבדוק אם יש אישור.
אני בן 19 ואני לא רוצה להגיע לבתי משפט ולהתעסק בזה בגיל שלי מצד שני אין בכוונתי לשלם 10.000 אלף ש"ח על לימודים שאני לא לומד זה צעד שרירותי לא הגיוני ולא אנושי כלפי ולכן אבקש לטפל בזה בלי לערב גורמים נוספים.
אשמח אם תיצרו איתי קשר בדוא"ל [email protected]

על החתום: אוראל בן שושן
עוגמת נפש סוג הנזק :

לחמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה