|
|
|
|
|
|
ניהול מכירות בצורה לא הוגנת |
נושא התלונה: |
יום רביעי 15 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב שמואל תמיר 3 תל-אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
השתתפתי במכרז מכירות המתנהל באופן הבא :
הנתונים הנמסרים למעוניין להשתתף הם : מחירי מקסימום ומינימום למוצר, מס' הצעות מינימלי לסגירת המכרז ומחיר עלות להגשת הצעה .
ההצעה הזוכה היא ההצעה הקרובה ביותר לממוצע ההצעות שהוגשו במכרז.
הנהלת המכרז גובה מחב' כרטיסי האשראי את מחיר עלות ההצעה תוך יום עסקים אחד. כוון שמס' ההצעות לסיום יכול להתמשך זמן רב מאוד ותאורטית יתכן מצב שרשימת ההצעות המינימלית לא תתמלא. לדעתי בעיסקה הוגנת צריך להתייחס למשך זמן מקסימלי של המכרז.
בתקנון האתר לא מצאתי התיחסות למשך הזמן המקסימלי שהמכרז יכול להימשך. ולכן פניתי להנהלת האתרבדוא"ל, ציינתי שבתקנון אין התייחסות למשך הזמן המקסימלי שהמכרז יכול להימשך, ושאלתי עד מתי יכול להימשך המכרז.
התשובה שנתקבלה : עד שהרשימת ההצעות תתמלא.
בשיחת טלפון עם שירות לקוחות שפורסם באתר החברה : 03-7411028 נמסר לי כתובת החברה - שמואל תמיר 3 תל-אביב
כתובת אתר החברה : http://www.justakeit.co.il/index.asp
דוא"ל נציג שרות הלקוחות : [email protected]
|
כספי |
סוג הנזק : |
הודעה למשתתפים במכרזים על תאריך הסופי למכרז והחזר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ג'סט טייק איט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|