פרטי התלונה

תלונות תמליל 2100

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכשתי סוללות לפני קרוב לחודש ולא נמצא לי פיתרון מתאים כיוון שטעו ושלחו לי משהו אחר נושא התלונה:
ביטון חנן שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני קרוב לחודש!!!! רכשתי סוללות נטענות מאתר תמליל 2100 הם שלחו לי טופס הזמנה בפקס ורשמתי את כל הפרטים,לאחר קרוב לשבוע ביררתי עם החנות האם ההזמנה בוצעה כראוי ונאמר לי שכן,כמו כן ביקשתי לאשר שפרטי המוצר נכונים והסתבר לי שקיבלתי סוללות לא נכונות והם כבר נשלחו אלי(הזמנתי 3AAA וקיבלתי במקום 2AA )וזאת למרות שציינתי מפורשות ובצורה ברורה על הדף שאני מעוניין בסוללות מסוג 3AAA רשמתי את זה בכתב גדול ע"מ שלא תהיה תקלה כלשהיא.במהלך השיחה הנציגה של החברה אמרה לי לא לקבל בדואר את המוצר אלא להשאיר את הפתק של הדואר הרשום בתיבה והם יאספו אותו לבד,כלומר אם אני לא אקבל את המוצר הוא יוחזר לשולח עפ"י נהלי העבודה של הדואר,למרות זאת הם לא אספו אותו עדיין!!!!כבר קרוב לחודש אם לא יותר אני מחכה שיקחו את ההודעה מן התיבה(כבר יש שם 2 כאלה)אני תקוע לגמריי הזמנתי סוללות ואני מחכה ומחכה.....
אבקש טיפול הולם כי בשירות וטיפול כזה גרוע עוד לא ניתקלתי ואני רוכש המון באינטרנט.
תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני דורש את המוצר ושהחברה תדאג לעדכן את הדואר שיאסוף את ההודעות+פיצוי הולם. פתרון נדרש :

תמליל 2100 שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב. תגובה:
לאחר שיחה עם הלקוח.
הלקוח אסף את המשלוח הנכון לפני שבוע והנושא נסגר.
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה