פרטי התלונה

תלונות תמליל 2100

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
בוגדניק דניס שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏נובמבר ‏2003 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עוזיאל 72 כתובת:
רמת-גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/11/08 הזמנתי מאתר תמליל 2100 חבילת 4 סוללות נטענות +מטען ב78 ש"ח, לצערי גילתי מספר ימים לאחר מכן כי אין לי צורך בסלולות, נכון שזה הייתה מחשבה מאוחרת אבל כאשר ביקשתי להזדכות על מוצר שעוד לא נשלח אלי בכלל הודיעו לי שיזכו אותי, הזיכוי אומנם עבר, אבל היה רק על סך של 55 שקלים בטענה שהם גבו 23 ש"ח דמי משלוח, כאשר כשהזמנתי המשלוח היה רשום "בחינם"(הטעיית ציבור).
בכל אופן שרון מתמליל הבטיחה לבדוק אם אפשר לבטל את הזיכוי ולשלוח לי שוב אך התגלה לי שגם זה בלתי אפשרי כי הכרטיס כבר בוטל, "ביטול עסקה זה כמו להעביר אחת חדשה", כך נאמר לי בחברת האשראי CAL.
וכאן ברצוני לדעת יש חוק שמחייב עד 7 ימי עסקים שניתן להחזיר מוצר אם לא הייתי מרוצה מהמוצר ומחזיר אז לא היו מזכים אותי ושולחים לעזאזל ואומרים לי שלא ניתן לזכות?
איזה מין שירות זה?
כספי סוג הנזק :
ביטול זיכוי ושליחת המוצר לכתובת אחרת, או ביטול זיכוי+ביטול עיסקה מחיר מלא. פתרון נדרש :

תמליל 2100 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה