|
|
|
|
|
|
תקלת טלויזיה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 24 אוקטובר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/8/13 רכשתי טלוויזיה לד 46 אינץ' של חברת פוגיקום
שהותקנה כעבור שבוע. בסוף חודש 09/13 שמתי לב כי קיים פיקסל שאינו תקין ומראה נקודה ירוקה. פניתי לשירות של רטפון, שתיאם לי טכנאי. בתאריך 07/10/13 הטכנאי הגיע ראה את התקלה והעביר את התקלה לחברת יניר מערכות על מנת להמשיך לפעול כאשר במהלך כל התקופה עד קבלת תשובה מחברת יניר מערכות לא קיבלתי שום עדכון או הסבר למה אני ממתין? או מה עושים.
להפתעתי, מחברת יניר מערכות התקבלה תשובה בתאריך 24/10/13 כי מבחינתם טלויזיה שיש בה שלוש פיקסלים ופחות תקולים נחשבת תקינה ולכן אין להם מה לעשות ואם הייתי מודיע בתוך שבועים אז היו מחליפים לי את הטלוויזיה
|
להחליף את הטלויזיה למסך חדש ללא שום פיקסל תקול |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
יניר מערכות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|