פרטי התלונה

תלונות יניר מערכות

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסך לא תקין ושירות הגרוע ביותר שקיבלתי בחיים נושא התלונה:
דניאל אלין שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר קנייה של מסך פלזמה התקשרתי כדי שלא יחיבו את כרטיס האשראי ואני ישלם במזומן אמרו שאין בעיה הכרטיס לא יחויב והתשלום ינתן לשליח כמובן שכהשליח הגיע הוא נתן לי את החיוב באשראי שאני יחתום בניגוד למה שסוכם לאחר מכן אחרי התקנת המכשיר התגלה שהמכשיר אינו תקין נשלח טכנאי לאחר מספר ימים שהודיע בשיא הביטחון שהממיר לא תקין למרות שהתקלה מופיע גם בחיבור DVD ו-PS2. טוב התקשרתי במשך שבועיים שלמים! עד שקיבלתי מענה (האדם שמטפל בזה חולה וכו') מיותר לציין שכל יום אמרו לי שיחזרו אלי ולא חזרו אף פעם . לאחר שבועיים דיבר איתי אחד מהנהלים שמו טל וברוב טובו אמר שהוא ישלח עוד פעם טכנאי אמרתי לו שאני מעוניין להחזיר את המסך ולאחר אין ספור ויכוחים אני אישית נסעתי על היבואן בכדי להחזיר ועוד שילמתי 150 ש"ח דמי ביטול . היחס הגרוע והמזלזל ביותר שראיתי בחיי לא לקנות שם גם אם המחיר מפתה.!!
זילזול סוג הנזק :
לא לרכוש מוצרים מיניר מערכות פתרון נדרש :

יניר מערכות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה