פרטי התלונה

תלונות יניר מערכות

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עובד בחברה שלא יודע לעבוד שבגללו אני יקנה במקום אחר בסכום די גדול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
‏יום ראשון ‏25 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
עובד בחברה שלא יודע לעבוד שבגללו אני יקנה במקום אחר בסכום די גדול כותרת לתלונה:
לפניי כמה ימים קניתי מיניר מערכות 4 מכשירי lcd הגעתי פיזית למקום למרות שאני בן אדם די עסוק פשוט העדפתי לקנות פנים מול פנים ולא בטלפון.
הפנים שהיו מולי הם של עובד חברה בשם צביקה שכנראה בשביל למכור היה נחמד מאוד בהתחלה הודעתי לו שאני יצטרך בזמן הקרוב לקנות עוד 8 מכשירים 32 אינץ לעסק חדש שאני פותח בקרוב .לאחר שהגעתי הביתה גיליתי שבאחד ממכשירי הlcd יש פיקסל שרוף ממש במרכז המכשיר שממש ממש נראה לעין ומעצבן מאוד!!!
התקשרתי לחברה ואמרו לבוא להחליף.הגעתי לינר מערכות למרות שמאוד קשה לי למצוא זמן פנוי(אני מנהל כמה עסקים) ואדון צביקה הודיע לי שהוא לא מחליף ואין מה לעשות. הרגשתי באותו רגע כאילו קניתי מהרחוב!!!
אני מצטער לומר שהבחור הזה כנראה לא חכם כל כך מכיוון שאני יקנה את שאר המכשירם במקום אחר וגם את המכשירים שקניתי אני יבטל ואני מוכן לשלם קנס על ההחזרה בגלל העיקרון שיש לו לקוח מול הפנים שמוכן להוציא סכום של בערך 30 אלף שקל והוא סתם לא רוצה להחליף לי את המכשיר למרות שזה לא באמת סיפור להחליף ומה גם שיש לי סיבה מאוד טובה.
עובד חברת יניר מערכות בשם צביקה גרם לחברה הפסד של 30 אלף שקל
אין לי תלונות על החברה רק על הבחור הזה שמייצג אותם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני לא יקנה שם יותר וגם לא ימליץ פתרון נדרש :

יניר מערכות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה