|
|
|
|
|
|
אי לקיחת אחריות של החברה על מוצרים שהם משווקים ללקוח לאחר תקלה |
נושא התלונה: |
לב ארי יאנה |
שם/כינוי: |
יום חמישי 25 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מעבדת שירות מושב מגשימים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מסך LCD של חברת פוג'י''קום ברשת קרביץ ב10.7.08. לאחר 4 חודשים
שהמסך עמד אצלי על השולחן בבית לא העברתי אותו אפילו מקום הופיע כתם שחור על המסך. פניתי ליניר מערכות החברה שמספקת אחריות למוצר הנ"ל והם ביקשו לשלוח אותו בדאר שליחים למעבדתם במושב מגשימים . לא רק שאין להם מעבדה איזורית אפילו אני עוד צריכה להוציא כסף על שליחת המוצר למעבדה? לאחר מספר ימים חזרה אליי טלי ומסרה כי הם לא מחליפים לי את המסך מכיוון שמדובר בשבר!
אמרתי לה שלא יכול להיות שוב שבר כי המסך מיום הראשון שהגיע לבתי לאחר הקניה עמד על שולחני ומעבר לניגוב אבק לא נגעו בו. היא אמרה שזה לא בעיה שלהם ולא הם שברו אותו . ששאלתי למי כן אפשר לפנות כדי לתקנו היא אמרה שלא מתקנים אותם אלא קונים חדש. באיזה חוצפה הם מעיזים לזלזל ככה בכספי!! שילמתי 1000 שח על המסך הנ"ל ובקושי סיימתי את התשלום השלישי והוא כבר התקלקל. הם יודעים שהם לא יכולים לתקן את הפגם במסך והם צריכים לחהליפו לחדש ואני האזרח הקטן והפרייר שיספוג את זה. אין להם אפילו טלפון או פקס של מחלקת פניות ציבור מפורסם באתר האינטרנט שלהם. אני רוצה שהם יקחו אחריות על טיב המוצרים שהם מביאים ולקבל את התמורה לכספי!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המסך או תיקוני במיידי!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
יניר מערכות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|