|
|
|
|
|
|
אי הגעה של מנטה. |
נושא התלונה: |
יום שישי 03 נובמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אי הגעה של ירחון מנטה בזמן כבר שלוש פעמיים
ובפעם זו בנובמבר אי הגעה בכלל
שלושה ימים אני מנסה שמישהו ישלח לי את החוברת ובכל יום נאמר שעד מחר בערב המגזין יגיע נכון להיום ה06.11.06 לא הגיע
לא ניתן להשיג את את מחלקת שירות לקוחות בטלפון שערוריה.......
בקשתי לבטל את המנוי.............
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מגזין מנטה שירות לקוחות
, תגובה:
|
נעה באסל, אחראית פניות |
שם ותפקיד: |
אנו מודים ללקוחה על פנייתה. שוחחנו עמה טלפונית וטיפלנו בפניה
מחלקת השירות עומדת לשירותם של לקוחותינו בטל' 03-6933933 ודוא"ל [email protected]. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|