פרטי התלונה

תלונות מגזין מנטה

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיתון מנטה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לבטל את עיצון מנטה בטענה שהוא לא מגיע בזמן מזה מס' חודשים ,חזרה אליי אחראית שירות לקוחות בשם אלינור ושיכנעה אותי להשאר חודשיים נוספים וחודש אחד מתנה השתכנעתי באותו החודש שוב עיתון מנטה הגיע באיחור ושוב יצרתי קשר עם שירות הלקוחות ודרשתי שאחראית תחזור אליי ענתה לי נציגה חביבה מאוד בשם מירת שבאמת ניסתה לעזור ואמרה שאחראית תחזור תוך 4 ימי עבודה וזה היה ב1.5.07 יום שלישי ועד ליום רביעי 9.5.07 שבוע לאחר מכן אף אחד לא חזר אלייהתקשרתי שוב לשירות הלקוחות כולי כועסת ודרשתי לדעת מדוע לא חזרו אליי הנציגה המאוד לא נחמדה (שמה טלי) ענתה שאחראית בשם אלינור תחזור אליי תוך 7 ימי עבודה עוד יותר התעצבנתי וכעסתי ואמרתי לה שאני לא מוכנה לחכות אפילו לא עוד יום ושאני דורשת בכל תוקף שיחזרו אליי עוד באותו היום וכשלא מצא חן בעיניה של טלי הנציגה טון הדיבור שלי טרקה את הטלון בפניי מה שגרם לי עוד יותר לכעוס ולרתוח מעצבים. לא התייאשתי וצילצלתי שום למוקד שירות הלקוחות וענתה נציגה בשם גלי שניסתה לעזור והעבירה שוב את הבקשה שלי בפעם ה.... שאחראית תחזור אליי.אלינור אכן חזרה אלייבאותו היום רק שלא עזרה לי בפתרון הבעיה של ניתוק הטלפון בפניי של אותה נציגה חצופה ומיצוי הדין איתה כי אני לאמתכוונת לעבור עלסדר היום על כך..
יש לציין שהדבר עלה לי במס' שיחות טלפון חוזרות בעצבים ובבזבוז זמן כל זאת ללא פיתרון הבעיה
(טלפון לאיתור המנוי 086580355)
עוגמת נפש סוג הנזק :
למצות את הדין עם אותה נציגה חצופה פתרון נדרש :

מגזין מנטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה