פרטי התלונה

תלונות מגזין מנטה

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון לבטל מני ללא הועיל, ממשיכים לקחת כסף ואף ללא תמורה!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי למגזין מנטה מספר פעמים בחודשים האחרונים בבקשה לבטל את המנוי
בכל פעם אמרו לי כי המנוי יבוטל ואני אראה זאת בחודש הבא, אך מה שאני רואה בחודש לאחר מכן זה חיוב חדש של 19 ש"ח וזאת למרות שהסברתי מפורשות שאני לא מעונינת במנוי, אין לי שום תקופת התחיבות מולם או תנאי אחר, פשוט לא מעונינת להיות מנויה, הם בכל חודש מחדש גוזלים את כספי ולא רק זאת המנוי אפילו לא מגיע לביתי!!!!, שלחתי מייל בשבוע שעבר לידיעות מנויים לשרות לקוחות עבור מישהי בשם נעה באסל, קיבלתי מייל חזרה אשר מאשר את קבלת המייל וכי הנושא יטופל בתוך שלושה ימים , עבר כבר יותר משבוע אני מרגישה מטורטרת ומתוסכלת על כך שאני צריכה לרדוף אחרי גוף שכזה על מנת שיפסיק כל חודש מחדש לגזול מכספי ללא אישורי וללא קבלת תמורה ועל פי האתר אני רואה שזהו נוהג קבוע במגזין הנ"ל - שערורייה!!!!
טעות מרה עשיתי כשבחרתי להיות מנויה בידיעות לכל סוג של מגזין, טעות שאני מתחרטת עליה מאוד, אך על טעויות לא חוזרים פעמיים.

עוגמת נפש סוג הנזק :
הפסקת המנוי לאלתר והחזר כספי עבור הורדות שנעשו ללא אישורי וללא תמורה!!!! פתרון נדרש :

מגזין מנטה שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט -מחלקת פני שם ותפקיד:

הלקוח פנה גם למחלקת השירות בחברתנו בתאריך ופנייתו נבדקה וטופלה.
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].



תגובה:

בברכה,


איריס טשקנט
אחראית פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה