פרטי התלונה

תלונות מגזין מנטה

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות בקבלת מגזין מנטה נושא התלונה:
תשובה חנה חנה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מספר שנים אני מנוייה במקביל לעיתון ידיעות פנאי פלוס ומגזין מנטה. קיימות תקלות
רבות בהפצת המגזין מנטה. אחת לחודשיים אני מתקשרת מבזבזת זמן יקר בהמתנה
כל זאת על מנת להודיע שגם החודש המגזין לא היגיע. ביקשתי כמה פעמים לבטל
את המנוי ובכל פעם מודיעים לי כי ההתקשרות לא הסתיימה.
א. לא זכור לי מתי חתמתי על התקשרות לכל החיים.
ב. האם זה חוקי להשתמש בכטיס האשראי שלי באופן קבוע מבלי לקבל אישורי?
לעצם העיניין אבקש לזכות אותי בעבור חודשים מאי ויוני ולבטל את המנוי לאלתר.
בזבוז כספי, עוגמת נפש סוג הנזק :

מגזין מנטה שירות לקוחות

, תגובה:
רינת שחק-פניות דואר אל שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה למחלקת השירות בחברתנו בתאריך 23/6/08, ופנייתה נבדקה וטופלה באופן יסודי.


תגובה:
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].

בברכה,
רינת שחק
פניות דואר אלקטרוני
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה