פרטי התלונה

תלונות אקסטרים טכנולוגיות

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות באתר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי הזמנה של מערכת מחשב דרך נענע שופ כשהספק הוא אקסטרים טכנולוגיות.
ההזמנה כללה מפרט ראוי וצורב DVD.

אחרי כמעט שבועיים הם יוצרים איתי קשר ומתנצלים על העיכוב וכו'.
<אחרי שהיה בלתי אפרי לתפוס אותם בעצמי>
אני 'סולחת', אבל מבקשת שזה יהיה כמה שיותר מהר.
- הם עוברים איתי על המפרט ומזכירים לי שכמו שרשום באתר -

http://www.nanashops.co.il/sale.php?sale=2979123

"• המערכת אינה כוללת כונן תקליטורים/ציוד הקפי/מערכת הפעלה"

בדקתי בcache של MSN, והפלא ופלא -
מופיע שם צורב DVD!

יצרתי קשר עם חברת אקסטרים ודרשתי לבטל את העסקה.
הם ביקשו ממני לשלוח פקס שהגיע אליהם בדיוק אחרי 5 דקות - וכשהתקשרתי שוב לא מצאו אותו. מייל אל נענע שופ הביא תגובה שלטענת הספק העסקה בוטלה, ומבט בחיוב כ. האשראי שלי הראה שלא.

בספו של דבר יצרתי קשר עם חברת ישראכרט שפנתה להנה"ח של אקסטרים (שכמובן לא ידעו עד לאותו רגע על ביטול העסקה) ובסופו של דבר הגיע הזיכוי.

אני עדיין מחכה לתשובה מחברת נענע על 'למה הם מתעסקים עם ספקים שפועלים באופן לא חוקי' (ועוד בצורה בוטה כלכך)..

נ.ב.
ברשותי תמונת מסך מיום ההזמנה ומיום יצירת הקשר של איש שירות אקסטרים - כשהמפרט שונה בין השתיים.
יידוע הקהל למשנה זהירות ברכישות מול הספק, והפסקת ע פתרון נדרש :

אקסטרים טכנולוגיות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה