פרטי התלונה

תלונות משרד הקליטה והעליה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת תעודת עולה-סחבת, טירטור, עירפול מידע-האם באמת רוצים כאן עולים חדשים?iv נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
משרד הקליטה אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בן זוגי - עלה ארצה ביולי 2006, מאז ועד היום מנסה הוא לקבל תעודת עולה.
(כשהיה בן 11 משפחתו ירדה לצרפת ובמשך 26 שנים, למד, התחנך, עבד והקים משפחה בצרפת).
לאחר אין ספור בקשות ודרישות למסמכים מצידה של הגברת סבטלנה ממשרד הקליטה באילת לאתר מסמכים משנת 92, 93 - דבר שלקח זמן רב מאחר והוא נאלץ לבקש מבני משפחתו לאתר עבורו המסמכים הנ"ל).
השבוע -השבח לאל קיבל תעודה-אך קיבל תעודת תושב חוזר??? (מדוע לא קטין חוזר?)
כל ההתנהלות של הגברת סבטלנה קופרשמידט במשרד הקליטה באילת מעורר פלצות, היא לא מקצועית, מסורבלת בהתנהלותה, אינה שרותית וכמעט מגוחך לרשום משהו בנושא יחסי אנוש ו/או רגישות לעולים חדשים ולמה שחווים בכל תהליך הקליטה בארץ.
כעת כשתעודת התושב חוזר התמוהה בידו, גם כעת אין הוא יודע למה זכאי, כשביקש חוברת או מידע אמרה שאין לה!
אבל ל"זכותה" יש לציין בציניות רבה שהפעילה מחשבה ואמרה לו "אני חושבת שאתה זכאי להנחה בארנונה, תבדוק בעירייה", היא חושבת....הפלא ופלא-היא חושבת!
טוב, מה עוד יש לומר? חבל שזו ההתנהלות של משרד הקליטה שמציין בפרסומים: בואו הביתה.
חבל שכך אתם קולטים עולים חדשים, מצער שמשרד הקליטה מקשה, מערפל מידע, יוצר סחבת וחמור מכך -קולט אליו עובדים שאינם רגישים ומקצועיים המתאימים לקליטת עולים חדשים.
בזבוז זמן, עלבון, חוסר מקצועיות סוג הנזק :
ליצור עימו קשר, לנסות ובאמת "לקלוט" אותו הביתה ולוודא שמקבל המגיע לו ע"פ חוק. פתרון נדרש :

משרד הקליטה והעליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה