פרטי התלונה

תלונות מרכז רפואי רבין בלינסון

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות השירות נושא התלונה:
נרוב אורי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏27 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני ואשתי הגענו לבדיקת MRI בביה"ח בשעה 8.20 בבוקר יום ו' . בהגיענו התבשרנו שהמכונה מקולקלת ולכן יש להמתין עד שיגיע הטכנאי שיתקן אותה, דבר שיארך חצי שעה בערך - כך נאמר לנו בכל אופן . נאמר לנו כמו"כ שמחכים בתור כבר אנשים להם נקבעו תורים החל מ-6 בבוקר . אמרנו למזכירה שנסור לקניון הסמוך ונעמוד בקשר טלפוני על מנת להגיע מתי שהטכנאי יתקן הבעיה .
התקשרנו לאחר שעה - הטכנאי עדין לא הגיע . לאחר שעתיים הוא גם לא הגיע . או אז הצענו להשאיר את הטלפון שלנו ושיתקשרו אלינו כשיגיע הטכנאי . חיכינו וחיכינו ....וחיכינו . אך הטלפון בושש לבוא . בשעה 11.30 התקשרנו שוב . ענתה לנו מזכירה חדשה שהמסר העיקרי שלה הוא שהיא לא יודעת כלום - לדבריה לא הגיע הטכנאי , ומחכים כבר 10 אנשים בתור ולכן עדיף לנו לא להגיע ושיקבעו לנו תור ליום אחר לאחר שייצרו עמנו קשר בתחילת השבוע , במהלך השיחה לא הצלחתי לקבל מהמזכירה שום תשובה קונקרטית באשר לסיכויים להיכנס לבדיקה באותו היום . בתחילה הסכמנו , אך לאחר דקותיים , התקשרנו ואמרנו למזכירה שאנחנו מעוניינים בכ"ז להיכנס לתור היום יען כי כבר מצאנו סידור לילד ופינינו מזמננו היקר לטובת הבדיקה , וכבר המתו לבדיקה קרוב לשלוש שעות (!!!) . המזכירה אמרה שהיא כבר מחקה אותנו ושאין מה לעשות . הלכנו בכ"ז למזכירות על מנת לעמוד על זכותנו להיכנס לבדיקה . המזכירה - אמירה שמה - היתה אנטיפטית ברמות שלא חוויתי מימי . לא שירותית , לא נעימה , והכי חשוב לא מעוניינת לעזור לפתור את הבעיה אליה נקלענו .לדבריה היא אמרה לנו לא לבוא והיא לא מבינה מדוע אנחנו שם . לא עזרו כל ההסברים על כך שהיינו שם כבר קודם , מכיוון שהיא לא יודעת כלום , והיא גם סירבה לשמוע את מה שהיה לנו לומר . מכאן ואילך חווינו אטימות לב , רוע , וחוסר רצון לעזור מצד אמירה המדוברת , שפשוט " לא יודעת כי היא לא היתה פה בבוקר " - תירוץ אדיוטי לכל הדיעות , שהרי אם היא לא יודעת דבר בסיסי כמו מי נכנס לבדיקה , ומתי אנחנו אמורים להיכנס לבדיקה , או עוד כמה תורות עלינו להמתין עד לתורנו אז מי למען השם יידע דברים אלו?!?
להזכירכם התור היה לשעה 8.20 . רק בשעה , 13.30 , לאחר הרבה צעקות , ועצבים שהגיעו בסופו של דבר לתחנונים שיכניסו אותנו לבדיקה , נכנסה אשתי לבדיקה .
האם יש איזושהיא סיבה עלי אדמות שאדם יקבע תור לבדיקה , וייכנס אליה לאחר קרוב לחמש שעות ? ואם כן , האם לא ראוי להתנצל על כך ? האם לא היה ראוי להודיע טלפונית למטופלים שיש תקלה ולכן אל להם לבזבז מזמנם כוחם וממונם על מנת להגיע לבדיקה ? חוסר התושיה , חוסר האיכפתיות , חוסר הרצון לעזור וחוסר הנחמדות בכלל , ואף , אם יותר לי להוסיף פשוט טפשות גרידא שאפיינו את האחות והטכנאית ( שירה שמה ) שתפעלו המקום באותו היום , הם הם שגרמו לבדיקה תמימה להפוך לסיוט היישר מהגיהנום באדיבות בי"ח בילינסון .
טוב יעשה ביה"ח אם יפעיל סדנאות מודעות לטיב השירות שיש לתת למטופליו .
אין מדובר בבעלי חיים - וכך בדיוק הרגשנו , מדובר בבני אדם ! וכך יש לנהוג בהם , באדיבות ונחמדות , ובמיוחד בבדיקה מסוג זה , בחמלה - דבר שלא נמצא בלקסיקון של הצוות ממנו קיבלנו " שירות " .
גועל נפש מהול בבושה וחרפה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
סדנת איכות השירות !!!! פתרון נדרש :

מרכז רפואי רבין בלינסון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה