פרטי התלונה

תלונות מרקיורר החוף השקט בטבריה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה מאכזבת ומתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏יולי ‏2004 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
טבריה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
נסענו 4 משפחות למלון זה, אנחנו באופן אישי שילמנו עבור מיטת ילד ולא קיבלנו כזו, החדרים היו ברמה ירודה ביותר, שלא לדבר על המקלחת עם שרותים שבורים וראש טוש חסר, פשוט מתחת לכל ביקורת, ארוחת הערב היתה ברמה של אולי כוכב אחד ולא אכילה בכלל, וכיון שלא שבענו ובמיוחד הילדים ביקשנו שיביאו לנו לחמניות ומעדנים. בריכת המלון התמלאה בשעות הצהרים המוקדמות בערבים (2 אוטובוסים) ולנו לא היה כבר מקום בברכה או בחוף שלא לדבר על ההרגשה חסרת הבטחון ששררה בבריכה, כיון שלא היתה כל בדיקה מקדימה בכניסה או בבריכה אלא רק גובה התשלום. השרות היה יחסית בסדר, אבל המלון ברמה ירודה ביותר, לדעתי מאז ששמו שונה למרקיור הוא כבר איבד את רמתו. משפחתנו ואנו נפשנו במלון זה לא מעט פעמים אך הפעם הנופש היה מאכזב וכספנו פשוט נזרק לפח. שלחתי מספר מכתבים למלון, שאף פעם לא נענו, מפאת תחלופת מנהל או חוסר ענין. לא אופתע אם גם הפעם לא אענה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר עלות הנופש במלון. פתרון נדרש :

מרקיורר החוף השקט בטבריה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה