פרטי התלונה

תלונות מרפאת אלעד שמיר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול אורטודנטי< נושא התלונה:
גבריאלי יוסי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

שמי יוסי גבריאלי , מטופל במרפאת שיניים ברחוב סוקולוב 67 בחולון , כשהתחלתי את הטיפול האורטודנתי לפני כשנתיים אצל דר עודד זילברמן , המרפאה היתה בבעלות אלעד שמיר , כאשר בינתיים הבנתי כי הבעלים התחלפו , אך השירות הניתן ע"י עודד זילברמן עדיין מתבצע דרך אלעד שמיר.
לפני כשנתיים כאמור התחלתי טיפול אורטודנטי , כאשר שילמתי סכום של כ9000 שח עבור הטיפול . בתחילתו של הטיפול תדירות ביקורו של הרופא האורטודנט (להלן עודד זילברמן ) במרפאה היתה אחת לשבועיים (כפי שצריך להיות ) , אך במהלך השנתיים האחרונות תדירות ביקורו של האורטודנט פחתה , כך שכעת מופיע במרפאה ונותן המשך טיפול רק אחת לשישה שבועות .
חשוב לציין כי עקב כך איכות הטיפול נפגעת , מה עוד שבכל פעם שאני מגיע לביקור , הזמן שמוקדש לכל מטופל אצל האורטודנט מוגבל ל10 דקות בלבד בממוצע , כך שלא ניתן לספק את הטיפול האיכותי הדרוש ולעיתים דוחים פעולות נדרשות לטיפול הבא ( שיהיה לאחר 6 שבועות של המתנה)
לא ברור לי מדוע העבודה מתנהלת בצורה כזו , ייתכן ובעיות תקציב או בעיות בהסדר העבודה של מרפאתכם עם האורטודנט , אך בשורה התחתונה מטופלים ששילמו ממיטב כספם , במקום שיקבלו טיפול מקצועי ובזמן , הטיפול בעצם נמשך זמן ממושך ( טיפול אורטודנטי שאמור להמשך כשנה וחצי עד שתיים לפחות , נמשך למעלה משנתיים והסיום עדיין לא נראה באופק)
אין ספק כי במידה והאורטודנט היה מגיע לעיתים תקופות יותר למרפאה (ולא רק פעם ב6 שבועות ) , וכמו כן תשומת הלב לכל מטופל היתה גבוהה יותר מ10 דקות בלבד בכל פעם , איכות הטיפול היתה טובה יותר , וכמו כן משך הטיפול היה קצר יותר ולא נמשך תקופה ארוכה . (שלא לדבר על מקרים של עזרה ראשונה שצריך לפעמים כאשר סמך נופל או גומייה נקראת)
לתשומת לבכם המיידית , וטרם הגשת תביעה משפטית ייצוגית.
סחבת בטיפול סוג הנזק :
שיפור איכות הטיפול האורדנטי , והגדלת תדירות ביקור פתרון נדרש :

מרפאת אלעד שמיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה