פרטי התלונה

תלונות משקפשים

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר במשך זמן ממושך, שירות קטסטרופלי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אלכסנדר ינאי 5 פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים וחצי רכשתי ברשת משקפשים זוג משקפי ראיה ועדשות מגע. את משקפי הראיה קיבלתי תוך מספר ימים ובמהרה התברר לי שהמסגת אינה תקינה. החזרתי אותם לחנות, המסגרת תוקנה ולאחר מס' ימים שוב נפגמה (המסגרת היתה מתרחבת ללא שליטה והיתה גורמת לנפילת המשקפיים). ניגשתי שוב לחנות ושוב המסגרת תוקנה אך הבעיה חזרה על עצמה גם הפעם. ניגשתי שוב לחנות וביקשתי שיחליפו לי את המסגרת. ביקשו שאחזור לאחר החגים . מיותר לציין שמבחינתי מדובר בנזק שכן נלצתי להשתמש במשקפים הישנים שמספרם לא התאים לי יותר. לאחר החגים הגעתי שוב, אך נעניתי שאהספקה טרם התקבלה. פניתי למשקפשים לפחות 5 פעמים ובכל פעם נעניתי שהאספקה אי שם בדרך. לא נעשה מצידם שום ניסיון ליצור איתי קשר בכדי לעדכן מה קורה. כל ההתקשרות בינינו נעשתה ביוזמתי וזה לאחר ששילמתי על המשקפיים כ- 600 ש"ח!! לאחר כחודש וחצי, כשעוד לא קיבלתי את ההזמנה, ביקשתי שיחזירו את כספי כי לא הייתי מוכנה להמתין עוד והתלוננתי על הטרטור ועל השירות הגרוע לו זכיתי (מה גם שהייתי לפני טיסה לחו"ל ולא רציתי להתעכב על העניין הזה). נמסר לי ע"י המוכר בחנות כי הדבר מצריך אישור של המנהל. ביקשתי שיצור איתי קשר למחרת ויעדכן אותי מה קורה. אותו מוכר פנה אלי באותו ערב כשהייתי באירוע משפחתי, ציין שדיבר עם מנהל החנות וזה הציע לפצות אותי . הסברתי לאותו מוכר שאינני יכולה לדבר ושלמחרת אני טסה לחו"ל למשך שבועיים וסיכמנו שנדבר על כך כשאחזור. מיותר לציין שלא הסכמתי לשום פיצוי בשלב זה ודרישתי להחזר תשלום עמדה בעינה. כשחזרתי מחו"ל, ניגשתי לחנות , בינתיים המוכר אמר שזוג המשקפיים שהוזמן הגיע. בכדי להפסיק את הפרשה הזו אחת ולתמיד החלטתי לקבל אותם, אך הבחנתי כי עדיין קיימת בעיה במסגרת! ביקשתי שוב החזר כספי והמוכר אמר שסיכמנו על פיצוי בדמות עדשות ראיה למשקפיים. הסברתי למוכר שלא הסכמתי לפיצוי כזה ושאין לי מה לעשות עם עדשות ללא מסגרת ושפיצוי שמחייב אותי לרכוש עוד מסגרת במשקפשים לא מקובל עלי. הצעתי לקבל במקום המסגרת שהזמנתי לפני חודשיים להזמין מסגרת אחרת יקרה יותר, ושאת ההפרש במחירים יקזזו ממחיר העדשות, אך הוא כמובן לא הסכים.
כאשר ביקשתי החזר כספי, אמר לי המוכר שיצטרך שוב לבקש אישור ממנהל החנות אך זה נמצא בחו"ל ויחזור רק בעוד שבוע!!!!!
אני לקוחה של משקפשים כבר 5 שנים. לפחות פעם בשנה אני עושה רכישה במאות שקלים, אבל עקב הפרשה הזו הם יכולים לשכוח ממני. המצב הנוכחי הוא כזה: שילמתי 600 ש"ח. אין לי כרגע משקפיים ואני משתמשת רק בעדשות מגע. אני עדיין צריכה לרדוף אחריהם בכדי שיחזירו לי את הכסף. שירות כזה גרוע עוד לא ראיתי ואני לא ממליצה לאף אחד לקנות מהם!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מיידי + פיצוי הולם על הטרטור פתרון נדרש :

משקפשים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה