פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב לביטול עסקה פחות מ48 שעות ממועד הקניה נושא התלונה:
סונגו חן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ירקונים פ״ת כתובת:
ירקונים פ״ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי בסיס למיטה ושאלתי את אירנה המוכרת עוד במעמד הקנייה אם אוכל לבטל בימים הקרובים באם יהיה צורך והיא אמרה שאין כל בעיה וזה לא כרוך בתשלום. אבל בזמן שביקשתי לבטל עסקה התחילו להעביר אותי דרך מנהל אזור בשם איתי ואז איתי שיחק איתי. לי הוא אמר שאין בעיה ויתקשרו בהקדם לביטול העסקה ואז הם אכן התקשרו אך דרשו 100 ש״ח + 5% מגובה העסקה ?!?!?!?! מאז איתי די מסנן אותי ואין לי אם מי לדבר! פשוט בריונות משקרים לאנשים בעניים
כספי סוג הנזק :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
נמרוד בטאן, מנהל אגף לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, ראשית, אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר. אני מצר מאוד על השתלשלות הנעשה, וחשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו. תגובה:
העסקה בוטלה, ונגבה דמי ביטול על פי חוק. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה